اقتدار نظام قابل معامله نیست / مطالبه ما از مسوولان انتقام ترور دانشمندان است

اقتدار نظام قابل معامله نیست / مطالبه ما از مسوولان انتقام ترور دانشمندان است
شناسه خبـر : ۴۸۳۱۹ دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ما بر سر اقتدار نظام با کسی معامله نمی‌کنیم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی در مراسمی که به منظور محکومیت اقدام تروریستی عوامل استکبار و صهیونیسم جهانی در ترور مظلومانه دانشمند شهید محسن فخری‌زاده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه مصلی الغدیر برگزار شد، عنوان کرد: امروز جمعی از طلاب و روحانیون ، اساتید حوزه علمیه و دانشجویان به نیابت از جامعه روحانیت و دانشگاهیان جمع شده‌ایم تا مطالبه خود را از مسوولان مطرح کنیم.

وی افزود: توقع نیروهای انقلابی و دانشجویان در خط انقلاب همچنین جامعه روحانیت از مسوولان این است که مطالبه‌گر انتقام سخت ترور دانشمندان هستیم.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: تجربه نشان داده اگر کوتاه بیاییم دشمن پیشروی می‌کند، زیرا یک قاعده وجود دارد و آن این است که اگر نزنی تو‌ را می‌زنند.

درویشی خاطرنشان کرد: مطالبه ما این است در مقابل دشمنی که وقیحانه و کوردلانه مهره‌های اصلی عرصه پیشرفت ما را ترور می‌کند دست روی دست نگذاریم.

 وی گفت: تقاضای ما این است که مسوولان و صاحبان اقتدار نظام نگذارند شنبه نتانیاهو به یکشنبه تبدیل شود، اگر این اجازه را بدهیم نتیجه‌اش را می‌بینیم، تجربه شهادت سردار سلیمانی جلوی چشمان ما است.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: آرامکو عربستان منهدم شد کسی نتوانست رد موشک‌ها را پیدا کند، ما بزرگترین سرمایه‌ها را از دست دادیم کشور ما هم که کشور قدرتمندی است چرا معطل می‌کنیم.

درویشی بیان کرد: چرا نباید مظاهر قدرت اسراییل مورد اصابت موشک‌های های مقتدر ما واقع شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه ما تابع ولایت هستیم و تجمع امروز ما به این معنا نیست که جلوتر از ولایت حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: تجمع امروز ما به این معنا است که ما عمار ولایت هستیم، همچنین این تجمع در راستای روشنگری است.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: نباید در جامعه اسلامی قضایا به گونه‌ی رقم بخورد که زمینه دستور انتقام سخت برای ولایت فراهم نشود.

درویشی با اشاره به اینکه جامعه روحانیت و دانشجویان در طول تاریخ انقلاب در صف مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب قرار داشتند، گفت: امروز هم این اقشار با آگاهی، بصیرت، ولایت‌مداری و عماریت خود همواره هر جا نیاز بوده اعلام آمادگی کردند.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: ما بر سر اقتدار نظام با کسی معامله نداریم.

انتهای پیام/ 85025

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir