نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند/ قوه قضاییه باید با شجاعت و بدون ملاحظه عدالت را اجرا کند

رهبر انقلاب در دیدار مسئولان دستگاه قضا تاکید کردند: آقایان نامزدهای انتخابات در مباحثات خود از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند.

به گزارش موج خبر، در آستانه ایام شهادت مظلومانه شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهید ایشان به دست جلادان منافق و نیز روز قوه قضائیه، دیدار مسئولان دستگاه قضا با رهبر انقلاب اسلامی دقایقی پیش با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد.

حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب

تلاوت امروز توسط قاری روشندل محمد بهرامی کارمند دادگستری استان لرستان صورت گرفت.

رهبر انقلاب در دیدار مسئولان دستگاه قضا تاکید کردند: قوه قضاییه باید با شجاعت و بدون ملاحظه عدالت را اجرا کند.

ایشان در ادامه عنوان کردند: باید طوری عمل شود که افکار عمومی قوه قضاییه را عدالت‌خانه تشخیص دهند، مرکز عدالت تشخیص دهند و در قوه قضاییه بدون ملاحظه احقاق حق شود.

رهبر انقلاب در ادامه خطاب به نامزدهای انقلاب، فرمودند: آقایان نامزدهای انتخابات در مباحثات خود از اظهارات دشمن‌ شادکن پرهیز کنند. برنامه‌های تلویزیونی خوبی دارد انجام می‌گیرد، به مردم نسبت به نظرات و آرای نامزدهای گوناگون آشنایی می‌دهد.

ایشان تأکید کردند: توصیه‌ام این است که این مباحثاتی که آقایان نامزدها در تلویزیون با هم انجام می‌دهند یا اظهاراتی که در جمعشان یا تک‌تک انجام می‌دهند این اظهارات موجب نشود که یک نامزدی برای غلبه بر رقیب حرفی بزند که ما را دشمن‌ شاد کند، حرف دشمن‌پسند زده نشود، این نکته مهمی است.

رهبر انقلاب ادامه دادند: ممکن است گاهی حرف‌های زده شود که این کشور، ملت و نظام جمهوری اسلامی را دشمن‌شاد کند این جایز نیست. حرف‌هایی که زده می‌شود حرف‌هایی باشد که دشمن کشور و نظام را خوشحال نکند.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir