کینه شتری جبهه اصلاحات از قالیباف/ خیمه‌شب‌بازی با عروسک‌های نوفرقانی!

کینه شتری جبهه اصلاحات از قالیباف/ خیمه‌شب‌بازی با عروسک‌های نوفرقانی!
شناسه خبـر : ۱۴۵۲۸۷ سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

"قالیباف" هیچ ظلمی جز خدمت به مردم نکرده است و از نظر اصلاح‌طلبان و عدالتخواهان تندرو، همین گناه نابخشودنی اوست...

سرویس سیاست مشرق _ جواد امام، فعال چپ و سخنگوی جبهه اصلاحات در بخشی از یک مصاحبه با سایت جماران که با کادوپیچی فضای انتخاباتی فعلی انجام شده، گفته است:

"خوشبختانه بعد از 20 سال انتخابات ریاست جمهوری باعث شد که آقای قالیباف بیش از این هزینه‌هایی که تحمیل می‌کرده را دیگر نتواند تحمیل کند و تکلیفش برای همه ادوار آینده روشن شود و جایگاهی که ایشان برای خود متصور و فقط هزینه بود، ملت به ایشان تفهیم کردند که جایگاه ایشان ریاست جمهوری نیست."[1]

علت کینه شتری سخنگوی جبهه اصلاحات از قالیباف بر ما پوشیده است...

چه اینکه قالیباف نه دارای یک گفتمان شداد و غلاظ سیاسی است، نه سیاست حذفی و تندروی دارد و نه تاکنون جز خدمت و کار جهادی به امر دیگری اشتهار نداشته است.

پس اینهمه بددلی و بدگویی از کجا نشأت می‌گیرد؟!

و چرا از نظر سخنگوی جبهه اصلاحات؛ قالیباف دیگر نباید در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شود؟

این‌ها سؤالات مهمی هستند که اگر مردم پاسخ آنها را ندانند؛ ممکن است از خدمات رجال جهادی خود محروم شوند و طعم کارآمدی در دولت را هرگز لمس نکنند...

*"کارآمدی" گناه نابخشودنی قالیباف/ نیم‌نگاه چپ‌های ستادی به انتخابات آینده!

علت بددلی و بدگویی اصلاح‌طلبان ستادی علیه قالیباف را باید در مفهوم "کارآمدی" جستجو کرد.

چپ‌های ستادی به این دلیل که در ژنتیک خود به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ هیچ نکته مثبت و هیچ معدل کارآمدی را در نظام اسلامی نمی‌پسندند!

تنها با این فکت است که می‌توان راز علاقه آنها به سیاه‌نمایی اقتصادی، مفسدنمایی از نظام اسلامی، تأکید بر حضور خیابانی و اخم و تخم به انتخابات را درک کرد.

آنها به دلیل ژن براندازانه خود مجبورند با هر رجل و هر عاملی که موجب کارآمدی بیشتر در نظام اسلامی و پیشرفت در زندگی مردم شود، دشمنی بوَرزند.

از همین روست که می‌بینیم فوکوس جریانی اصلاحات طی 20 سال گذشته بر ترور شخصیت قالیباف متمرکز بوده است.

"خیمه‌شب‌بازها" در این قضیه البته برادران نوفرقانی خود را هم به صحنه آوردند تا به اسم عدالت و البته از سمتی دیگر؛ قالیباف و کارنامه را تخریب کنند.

پر واضح آنکه اگر قالیباف در این سطح از کارآمدی نبود و یا مثل خیلی‌های دیگر بود؛ قطعا شاهد این کینه‌های شتری و بی‌مبنا هم نبود.

و اما چرا از نظر سخنگوی جبهه اصلاحات؛ قالیباف دیگر نباید در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شود؟

پس از عزم چپ‌های ستادی در لزوم کارآمدی‌زدایی از ذهن مردم و لجن‌پراکنی علیه هر دستاورد نظام؛ گام بعدی "دفع شرّ تا همیشه" است!

به این معنی که باید از هم‌اکنون آتش تهیه مناسب علیه انتخابات‌های بعدی را فراهم آورد تا احتمال حضور مدیران جهادی و کارآمدی از جمله قالیباف در هر انتخاباتی منتفی شود.

زیرا جهان مطلوب اصلاح‌طلبان صرفا از این رهگذر زیبا می‌شود که هیچ کارآمدی در انتخابات نباشد.

در واقع قالیباف هیچ ظلمی جز خدمت به مردم نکرده است و از نظر اصلاح‌طلبان و عدالتخواهان تندرو، همین گناه نابخشودنی اوست...

***

1_https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1636104

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir