کومان: نتیجه بازی ناراحتم کرد/ گل ما سالم بود

کومان: نتیجه بازی ناراحتم کرد/ گل ما سالم بود
شناسه خبـر : ۱۴۴۷۴۶ شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۵

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند اعتراف کرد که اگرچه از نتیجه مصاف مردانش با فرانسه راضی نیست اما عملکرد آنها نیز مطلوب نبوده است.

به گزارش موج خبر، رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند پس از تساوی بدون گل شاگردانش برابر فرانسه در دومین بازی این دو تیم در مرحله گروهی یورو 2024 در گروه D به خبرنگاران گفت: نتیجه بازی کمی ناراحتم کرد اما با در نظر گرفتن تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد از جمله زمان‌هایی آن که ما توپ را در مناطقی که نباید، لو می‌دادیم، باید گفت که عملکردمان چندان هم عالی نبود. بین خطوط تیم ما فاصله زیادی وجود داشت و به نظرم در نیمه دوم می‌‌توانستیم خیلی بهتر کار کنیم.

کومان افزود: من نمی‌توانم بگویم که این تساوی حسی مانند یک پیروزی دارد. ما شانس بردن بازی و گلزنی داشتیم. درست است که موقعیت‌های‌مان خیلی زیاد نبود اما تصور می‌کنم که فرانسه هم درست مثل ما از نتیجه رقم خورده راضی باشد.

وی درباره گل ژاوی سیمونز به فرانسوی‌ها که با تصمیمی بحث‌برانگیز از سوی VAR مردود اعلام شد (با این استدلال که یکی از بازیکنان هلند مزاحم دروازه فرانسه شده) گفت: مردود اعلام کردن آن گل واقعاً تصمیم سختگیرانه‌ای بود. من فکر نمی‌کنم که دنزل دومفریس مزاحمتی برای دروازه‌بان حریف ایجاده کرده بود. دروازه‌بان آنها خیلی دیرتر از چیزی که باید واکنش نشان داد، در واقع زمانی که توپ داخل دروازه رفته بود. بی‌جهت 5 دقیقه از وقت بازی صرف بررسی صحنه شد. حدس می‌زدم که آنها می‌خواهند آفساید اعلام کنند. با این حال اینکه این‌قدر طول کشید تا با VAR‌ صحنه ارزیابی شود ،همچنین اینکه مزاحمت بازیکن ما برای دروازه‌بان حریف کاملاً مشهود نبود، نشان می‌دهد که گل باید سالم اعلام می‌شد. آنتونی تیلور، داور بازی 4 دقیقه داشت از گوشی‌اش به صحبت‌های کمک داوران ویدئویی گوش می‌کرد. اگر صحنه مشخص بوده، خب باید فوراً سوت می‌زدند و تصمیم‌شان درست بود اما وقتی این‌قدر طول می‌کشد تا تصمیمی گرفته شود، باید گل سالم تشخیص داده شود.

سرمربی سابق بارسلونا در پایان عنوان کرد: ایستادگی کردن برابر تیمی مثل فرانسه، همیشه کار سختی است. ما می‌خواهیم سبک خودمان را ارائه و تماشاگرپسند بازی کنیم اما نمی‌توانیم توپ را هم آن‌طور که در این بازی لو دادیم، از دست بدهیم. باید در تصمیم‌گیری‌ها و واکنش‌های‌مان سریع‌تر باشیم و در خط حمله موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم. هلند تیمی است که هنوز باید رشد کند.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir