معادله ۲ مجهولی مورایس و سپاهان در فاصله ۳۳روز تا لیگ نخبگان

معادله ۲ مجهولی مورایس و سپاهان در فاصله ۳۳روز تا لیگ نخبگان
شناسه خبـر : ۱۴۵۳۶۲ چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

در فاصله ۳۳ روز تا برگزاری دیدار مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، احتمال بازگشت دوباره مورایس به سپاهان کم نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی موج خبر، بعد از فصل بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، ژوزه مورایس به باشگاه سپاهان تمایل خود برای جدایی را اعلام کرد. این در حالی است که سرمربی پرتغالی یک فصل دیگر تحت قرارداد طلایی‌پوشان است. سپاهان که نماینده ایران در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیاست در روز 16 مرداد ماه سال جاری در ورزشگاه نقش جهان باید مقابل الشباب الاهلی امارات قرار بگیرد.

باشگاه سپاهان با توجه به شرایط موجود از سرمربی پرتغالی درخواست کرده بود که درباره جدایی‌اش بیشتر فکر کند؛ منتهی بعد از گذشت 10 روز هنوز پاسخ رسمی سرمربی سپاهان به باشگاه ارائه نشده است. سرمربی دو فصل اخیر سپاهان، هنوز در خارج از کشور است. اگر چه باشگاه اصفهانی در صورت جدایی مورایس هم طرح و برنامه دارد، اما به نظر می‌رسد احتمال بازگشت مورایس از قطع همکاری او پررنگ‌تر شده است.

نباید فراموش کرد که محرم نویدکیا یکی از گزینه‌های موردعلاقه هواداران سپاهان، در فصل آینده همچنان با مس رفسنجان ادامه خواهد داد. با توجه به 33 روز فرصت باقیمانده تا دیدار با الشباب امارات، شروع تمدید قرارداد بازیکنان و جذب بازیکنان جدید و ... فرصت زیادی برای شروع اردو و تمرینات پیش‌فصل سپاهان نیست. 

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir