اتریش یاران لواندوفسکی را در آستانه حذف قرار داد + فیلم

اتریش یاران لواندوفسکی را در آستانه حذف قرار داد + فیلم
شناسه خبـر : ۱۴۴۷۴۱ جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵

تیم ملی فوتبال اتریش در دومین دیدار خود در یورو ۲۰۲۴ مقابل لهستان موفق به کسب پیروزی شد.

به گزارش موج خبر، در دومین دیدار روز هشتم رقابت‌های یورو 2024 و از ساعت 19:30 امشب (جمعه) تیم‌های ملی لهستان و اتریش در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک اتریش به پایان رسید تا لهستان با دو باخت شانس کمی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد.

اتریشی‌ها در 15 دقیقه نخست این دیدار تیم برتر زمین بودند و موقعیت‌هایی نیز ساختند تا سرانجام در دقیقه 9 روی سانتر اموِنه مدافع چپ این تیم، گرنوت ترونر دیگر مدافع این تیم با ضربه سر دروازه وویچخ شزنی دروازه‌بان لهستان را باز کرد.

در ادامه لهستانی‌ها که در این دیدار نیز روبرت لواندفسکی کاپیتان خود را در ترکیب اصلی نداشتند، برای فرار از تحمل دومین شکست، بازی را در دست گرفتند و در 15 دقیقه دوم تیم برتر زمین لقب گرفتند. حملات لهستانی‌ها سرانجام در دقیقه 30 جواب داد و کریستوف پیونتک موفق شد تا گل تساوی لهستانی‌ها را به ثمر رساند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم اتریش ابتکار عمل را در دست گرفت و فشار زیادی روی دروازه لهستان آورد تا سرانجام قفل دروازه شزنی برای دومین بار در دقیقه 66 توسط کریستوف بومگارتنر شکسته شود. پس از این گل نیز شاگردان رالف رانگنیک به حملات خود ادامه دادند و  در دقیقه 78 توسط مارکو آرناتوویچ مهاجم باتجربه اینترمیلان از روی نقطه پنالتی برتری خود را با 3 گل تثبت کردند تا با 3 امتیاز در کنار تیم‌های فرانسه و هلند قرار بگیرند که در آخرین دیدار امشب به مصاف هم خواهند رفت.

اوموت ملر داور ترکیه‌ای قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

فیلم خلاصه بازی و گل‌های به ثمر رسیده را مشاهده کنید.

 

.

 

در ادامه تصاویری از این بازی را ببینید.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir