یورش پلیس به دفاتر باشگاه میلان/ ماجرای عربستان دردسرساز شد

یورش پلیس به دفاتر باشگاه میلان/ ماجرای عربستان دردسرساز شد
شناسه خبـر : ۱۳۹۲۹۱ چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

ایوان گازیدیس و جورجو فورلانی تحت بازجویی قرار گرفتند و باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که با مقامات همکاری کامل خواهد داشت.

پلیس مالی ایتالیا به دفاتر میلان یورش برد و پرونده‌ها و تجهیزات کامپیوتری را برای بررسی بیشتر به همراه برد. دادستانی ادعا می‌کند که مدیریت الیوت همچنان مالکیت میلان را در اختیار دارد و فروش باشگاه در تابستان ۲۰۲۲ به ردبرد متعلق به جری کاردیناله صحت ندارد. این بررسی‌ها پس از اقدامات قانونی برخی از سهامداران قبلی آغاز شد. مدیریت الیوت همچنین مالک لیل است، و بنابراین مالکیت همزمان میلان برخلاف قوانین است و آنها به فدراسیون فوتبال ایتالیا و یوفا اطلاع داده بودند که دیگر سرپرستی روسونری را بر عهده ندارند.

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش می‌دهد که ایوان گازیدیس، مدیرعامل سابق که از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ این سمت را بر عهده داشت، و مدیر عامل فعلی جورجو فورلانی، هر دو به دلیل پنهان کردن اطلاعات از فدراسیون فوتبال ایتالیا تحت بازجویی قرار دارند. میلان با انتشار بیانیه‌ای اطمینان داد که باشگاه برای یافتن حقیقت با مقامات همکاری می‌کند.

طبق گزارش‌ها، وقتی نمایندگان میلان در تلاش برای یافتن سرمایه‌گذاران جدید در عربستان سعودی دیده شدند، توجهات به سمت این موضوع جلب شد.

بیشتر بخوانید: پروژه جدید عربستانی‌ها در دنیای فوتبال؛ خرید باشگاه پرافتخار اروپا

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir