سنگدوینی: فراز و نشیب زیادی داشتیم/ والیبال ایران به شخصی مثل ولاسکو نیاز دارد

سنگدوینی: فراز و نشیب زیادی داشتیم/ والیبال ایران به شخصی مثل ولاسکو نیاز دارد
شناسه خبـر : ۱۳۹۱۵۸ سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت:‌ ما تیمی هستیم که همه بازیکنانمان سرباز هستند و در نتیجه، قرارداد مالی نداریم.

به گزارش موج خبر، مرحله گروهی لیگ برتر والیبال ایران پس از 26 هفته با مشخص شدن 8 تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف به پایان رسید. تیم پاس گرگان،‌ تنها تیم نظامی لیگ برتر با 13 برد و 38 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و به پلی‌‌آف نرسید.

عیسی سنگدوینی، سرمربی تیم والیبال پاس در این مورد به خبرنگار ورزشی موج خبر اظهار داشت: ما در این فصل، فراز و نشیب زیادی داشتیم و در نهایت به خاطر کم لطفی تیم‌های دیگر، نتوانستیم به پلی‌آف برسیم.

سرمربی تیم والیبال پاس ادامه داد: ما تیمی هستیم که همه بازیکنانمان سرباز هستند و در نتیجه، قرارداد مالی نداریم. اگر چنین تیمی نتیجه می‌گرفت و راهی پلی‌آف می‌شد، خیلی از مسائل در لیگ برتر زیر سوال می‌رفت. در واقع نخواستند که ما نتیجه بگیریم.

عیسی سنگدوینی گفت: ما در نیم فصل نخست در مکان سوم جدول بودیم و حقمان بود به پلی‌آف برسیم. اگر برخی تیم‌های تا آخرین لحظه می‌جنگیدند،‌ شرایط فرق می‌کرد.

سنگدوینی تصریح کرد: با توجه به لغو قانون 28 سال نیروهای مسلح، تیم پاس در فصل آینده، شرایط بهتری خواهد داشت و قطعا می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم. اگر عملکرد ما در لیگ برتر بهتر باشد، می‌توانم برای بازیکنانم شرایط بهتری رقم بزنم و امتیازهای بیشتری بگیرم. جوانان زیادی از تیم پاس به والیبال ایران معرفی شدند.

او با اشاره به انتخاب مائوریسیو پائز به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران گفت: او مربی مطرحی که در شان والیبال ایران باشد، نیست. والیبال ایران به شخصی مثل ولاسکو نیاز دارد که تحول ایجاد کرده و و مردمی که با والیبال قهر کرده‌اند را با این رشته آشتی دهد. مربی جدید، شناخته شده نیست و به نظر می‌رسد برای پر کردن رزومه به ایران می‌آید.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir