شفاف‌سازی مورینیو در مورد شغل جدیدش/ می‌خواهم همین فردا کار کنم!

شفاف‌سازی مورینیو در مورد شغل جدیدش/ می‌خواهم همین فردا کار کنم!
شناسه خبـر : ۱۳۸۸۸۹ یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی و منچستریونایتد از زمان اخراج از رم در ژانویه بیکار مانده اما آمادگی خود برای بازگشت به مربیگری را اعلام کرده است.

ژوزه مورینیو آماده است تا بلافاصله به مربیگری برگردد اما تنها تیم‌هایی را در نظر می‌گیرد که به او انگیزه خوبی می‌دهند. این مربی ۶۱ ساله که عناوین و جام‌های زیادی در رزومه دارد، در ژانویه از رم اخراج شد و از آن زمان تاکنون با باشگاه‌های متنوعی مرتبط بوده است. باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان و چندین غول اروپایی به‌عنوان مقاصد احتمالی این مربی پرتغالی معرفی شده‌اند اما او هنوز هیچ تصمیمی در این مورد نگرفته است.

آقای خاص که تعطیلات خوبی را در عربستان می‌گذراند و در مسابقه بوکس آنتونی جاشوا و فرانسیس انگانو حاضر شد، در مسابقه فرمول یک ریاض اعلام کرد که اگر فرصت مناسب پیش بیاید آماده است تا همین فردا کارش را شروع کند. او به بی‌این اسپورت گفت: «من در استراحت نیستم، می‌خواهم کار کنم اما نمی‌خواهم تصمیم اشتباهی بگیرم. باید منتظر تصمیم درست باشم، تصمیمی که به من انگیزه می‌دهد. اما اگر موقعیت پیش بیاید همین فردا کار را شروع می‌کنم.»

مورینیو در گفتگوی جداگانه با اسکای اسپورت از این فرصت استفاده کرد و دستاوردهای خود در رم را برشمرد. او مدت کوتاهی پس از ترک تاتنهام در سال ۲۰۲۱ به تیم سری آ پیوست و در مجموع کمی بیش از دو سال و نیم در راس کار بود. درست قبل از گرندپری عربستان سعودی، از او دوباره در مورد بازگشت به مربیگری سوال شد و گفت: «امیدوارم اینطور باشد، می‌خواهم برگردم. می‌دانید که رم عالی بود زیرا ما دو فینال اروپایی در دو سال داشتیم و این کار در باشگاهی که هرگز چنین فرصتی نداشته سخت است. اکنون باید منتظر فرصت مناسب باشم. اگر امکانش باشد می‌خواهم همین فردا کار کنم، اما نمی‌خواهم تصمیم اشتباهی بگیرم.»

بیشتر بخوانید:

  • عکس| آقای خاص در ریاض!/ حضور مورینیو در کینگدام آرنا برای مبارزه دو اسطوره
  • چرا کریستیانو رونالدو در مبارزه بزرگ شرکت نکرد؟
  • ویدیو| مورینیو، رونالدو و توتی مهمانان ویژه فینال جام حذفی

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir