از سرگیری عملیات‌های جبهه مقاومت عراق در سرزمین‌های اشغالی / غافلگیری صهیونیست‌ها با اصابت پهپاد به ایستگاه برق فرودگاه حیفا+ نقشه میدانی

نیروهای مقاومت عراقی برای یک ماه عملیات را موقت متوقف کردند اما روز گذشته دوباره برای حمایت از مردم غزه وارد میدان شدند و صهیونیست ها را در عمق سرزمین های اشغالی غافلگیر کردند.

سرویس جهان مشرق - گروه های مقاومت عراق از جمله «النجباء و کتائب حزب الله» پس از حدود یک ماه وقفه در انجام عملیات علیه صهیونیست ها و نیروهای ارتش رژیم تروریستی آمریکا که با وساطت دولت عراق صورت گرفت بار دیگر عملیات های خود را برای حمایت از مردم جنگ زده غزه از سر گرفتند.

یک منبع میدانی آگاه که تحولات را در عراق از نزدیک دنبال می‌کند در گفت و گو با مشرق اعلام کرد: توقف حملات یگان های مقاومت علیه آمریکایی ها و صهیونیست ها دائمی نبود و با وساطت دولت فقط برای مدت زمانی مشخص به تعویق افتاد و از روز گذشته دوباره در دستور کار قرار گرفت.

براساس اطلاعاتی که این منبع میدانی در اختیار گذاشته است، روز گذشته اولین عملیات جدید از سوی یگان پهپادی مقاومت عراق انجام شد و ایستگاه برق فرودگاه شهر ساحلی حیفا با موفقیت هدف قرار گرفته شد و صهیونیست ها بار دیگر غافلگیر شدند.

این منبع میدانی با بیان این که پهپاد جبهه مقاومت بدون هیچ مشکلی توانست از مرزهای فلسطین اشغالی و سامانه‌ های دفاع هوایی صهیونیست ها عبور کند، افزود: پهپاد به غربی ترین بخش فلسطین اشغالی رسید و به هدف مورد نظر در ساحل شهر حیفا اصابت کرد.

شهر ساحلی حیفا با ۱۹۰ هزار نفر جمعیت در غرب فلسطین اشغالی واقع شده که به مدیترانه متصل می شود و همچنین بزرگترین و مهمترین شهر بعد از قدس و تل آویو به شمار می آید که از سمت محور شرق حدود ۱۶۰ کیلومتر با قدس فاصله دارد.

حومه این شهر هم حدود ۳۰۰ هزار نفر ساکن هستند و فرودگاه حیفا با مرز عراق (گذرگاه طریبیل در جنوب غرب استان الانبار) حدود ۳۶۰ کیلومتر فاصله دارد اما باید توجه داشت مبداء عملیات رزمندگان مقاومت (از خاک عراق و سوریه) هنوز مشخص نشده است.

به گزارش موج خبر، اطلاعات به دست آمده نشان می دهد گروه های مقاومت عراق هدف قرار دادن سرزمین های اشغالی را در اولویت قرار داده اند و برای ادامه عملیات ها مصمم هستند تا در برابر حملات صهیونیست ها علیه مردم غزه بازدارندگی ایجاد کنند و پیش بینی می شود تعداد و شدت حملات افزایش یابد.

منبع خبر:مشرق

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir