سردار در انتظار آتش بازی مقابل تیم سابق جهانبخش

سردار در انتظار آتش بازی مقابل تیم سابق جهانبخش
شناسه خبـر : ۱۳۸۴۵۷ پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

مهاجم ایرانی رم انگیزه زیادی برای بازی در لیگ اروپا مقابل برایتون انگلیس دارد.

سردار آزمون پنج روز قبل اتفاق غیر منتظره‌ای را در سری آ ایتالیا تجربه کرد و در دیدار مقابل مونزا به‌طور کامل نیمکت‌نشین بود و فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد، اما این احتمال وجود دارد که پس از پنج شب دنیله دروسی بخواهد او را در یک رقابت بزرگ در لیگ اروپا استفاده کند.

ستاره ایرانی رم پس از اینکه در دو مسابقه رفت و برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل فاینورد هلند نیمکت‌نشین بود، در هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا برای نخستین‌بار حضور در ترکیب جالوروسی را مقابل تورینو به دست آورد و در بازی ۶۵ دقیقه‌ای خود توانست درخشان کار کند و یک پنالتی بگیرد ولی پس از آن برابر مونزا تا پایان جزء نفرات ذخیره بود.

آزمون که در فصل جاری سری آ ایتالیا ۱۶ بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر جالوروسی تاثیرگذاری مستقیم داشته و علاوه بر آن در دو دیدار جام حذفی یک پاس گل داده، پس از پیوستن به آ. اس. رم فرصت بازی در رقابت‌های اروپایی را به دست نیاورده که امیدوار است امشب این روند مقابل برایتون انگلیس برای او پایان پیدا کند.

گفتنی است تیم فوتبال رم از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه المپیکو یکی از دیدارهای دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا را مقابل برایتون برگزار می‌کند و امیدوار به عبور از سد این تیم است.

بیشتر بخوانید: عکس| مصدومیت دلخراش یک ستاره؛ انگشت دست او خم شد!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir