انتخاب هالند از بین مسی و رونالدو کدام بازیکن بود؟

انتخاب هالند از بین مسی و رونالدو کدام بازیکن بود؟
شناسه خبـر : ۱۳۸۳۳۹ چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، نظر خود را در مورد بحث تمام‌نشدنی «مسی بهتر است یا رونالدو» ارائه کرده و یکی از آنها را بهترین بازیکن خطاب کرد.

بحث در مورد اینکه کریستیانو رونالدو بهتر است یا لیونل مسی از بیش از یک دهه پیش و از شروع دوران حرفه‌ای هر دو نفر آغاز شد. مسی و رونالدو هر دو برای افتخارات تیمی و انفرادی با یکدیگر رقابت کرده‌اند و در تمام این سالها بارها با هم رو در رو شدند. دوران حرفه‌ای رونالدو و مسی رو به پایان است و ارلینگ هالند یکی از ستاره‌هایی است که شاید بتواند در سال‌های پیش رو جای یکی از آنها را پر کند. ستاره منچسترسیتی در فصل گذشته نقش کلیدی در کسب سه‌گانه داشت و در ۵۳ بازی ۵۲ گل به ثمر رساند. اما هالند با وجود تمام موفقیت‌های فردی و تیمی که به دست آورد، همچنان از بردن توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن مرد فیفا بازماند و رقابت را به مسی باخت.

به نقل از نشریه میل، از هالند پرسیده شد که آیا برای کسب افتخارات نیاز به بازنشسته شدن مسی دارد؟ چون واقعا نمی‌شد فصل اول حضورش در منچسترسیتی از این بهتر پیش برود، و با این حال دو جایزه بزرگ به مسی رسید.

هالند پاسخ داد: «نمی‌دانم، سوال خوبی است. بله درست است که او این جوایز را برد و او جام جهانی را به دست آورد، بنابراین نمی‌دانم چه بگویم. فکر می‌کنم او بهترین بازیکنی است که تا به حال فوتبال بازی کرده، نمی‌دانم.»

بیشتر بخوانید:

  • یکی از رکوردهای رونالدو در خطر است/ ستاره بایرن در تعقیب CR7
  • CR7 را دوباره تحریک کردند/ هواداران مسی دست بردار نیستند! +ویدیو
  • تاریخ‌سازی هالند برای سیتیزن‌ها/ رکوردی که بعد از ۱۰۰ سال شکست

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir