گل دراماتیک دقیقه ۹+۹۰ برای تثبیت صدرنشینی لیورپول/ کامبک تاتنهام و توقف چلسی مقابل یاران قدوس

گل دراماتیک دقیقه ۹+۹۰ برای تثبیت صدرنشینی لیورپول/ کامبک تاتنهام و توقف چلسی مقابل یاران قدوس
شناسه خبـر : ۱۳۷۸۳۵ شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

تیم لیورپول با پیروزی مقابل فارست در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس امروز با چند دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین ‌آنها لیورپول و تاتنهام به پیروزی رسیدند و چلسی متوقف شد.

تیم لیورپول در دیداری خارج از خانه به مصاف ناتینگهام فارست رفت که این دیدار با نتیجه ۱-۰ به سود لیورپول به پایان رسید. داروین نونیس در دقیقه ۹+۹۰ گل برتری لیورپول را در این مسابقه به ثمر رساند تا تیم یورگن کلوپ با کسب ۶۳ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ برتر باشد.

در دیدار مهم دیگر امشب لیگ برتر انگلیس تاتنهام با نتیجه ۳-۱ از سد کریستال پالاس گذشت.  ابرچی ازه در دقیقه ۵۹ تیم کریستال پالاس را پیش انداخت اما تیم آنگه پوستکوگلو در فاصله ۱۰ دقیقه کامبک زد و با گل‌های تیمو ورنر در دقیقه ۷۸، کریستین رومرو در دقیقه ۸۰ و سون هیونگ مین در دقیقه ۸۷ بازی به سود تاتنهام به پایان رسید. تاتنهام با این پیروزی ۵۰ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

چلسی و برنتفورد در بازی مهم دیگر امشب به تساوی ۲-۲ رسیدند. نیکولاس جکسون در دقیقه ۳۵ چلسی را پیش انداخت اما تیم برنتفورد با گل‌های مدس روئرسلف در دقیقه ۵۰ و یوان ویسا در دقیقه ۶۹ در آستانه پیروزی قرار گرفت اما اکسل دیساسی در دقیقه ۸۳ مانع شکست خارج از خانه چلسی شد. چلسی با این تساوی ۳۶ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول ایستاد.

گفتنی است سامان قدوس روی نیمکت برنتفورد حضور داشت اما در ترکیب این تیم قرار نگرفت.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir