نمره قبولی برای تازه واردهای پرسپولیس/درویش خاطره تابستان سال قبل را در زمستان زنده کرد

نمره قبولی برای تازه واردهای پرسپولیس/درویش خاطره تابستان سال قبل را در زمستان زنده کرد
شناسه خبـر : ۱۳۷۵۶۷ پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

در بازی برابر ذوب آهن ۴ بازیکن پرسپولیس برای اولین بار پیراهن این تیم را پوشیدند.

پرسپولیس یکی از فعال‌ترین تیم‌های لیگ برتر در نقل و انتقالات زمستانی بود. قرمزها ابوالفضل بابایی، عیسی آل کثیر، عبدالکریم حسن، اوستین اورونوف و محمد خدابنده لو را از تیم‌های دیگر گرفتند و طی سه بازی برگزار کرده تا اینجای دور برگشت تنها نفر اول هنوز به میدان نرفته است.

و نکته جالب این است که همه این خریدها که به میدان رفته‌اند در همان اولین بازی با لباس قرمز نمره قبولی گرفتند. آل کثیر در بازی هفته قبل مقابل تراکتور در نیمه دوم به میدان آمد و اولین فرصت را به گل تبدیل کرد.

برای دیگران این بازی اول، مسابقه در اصفهان مقابل ذوب آهن بود و آنها هم مثل عیسی در برابر تراکتور، به عنوان بازیکن ذخیره مقابل ذوب آهن به میدان آمدند و تنها خود عیسی فیکس بود. اما با نمایش خوب در همان دقایقی که فرصت داشتند نمره قبولی گرفتند.

عبدالکریم حسن که خیال پرسپولیس را بابت سمت چپ راحت کرد. وینگر ازبکستانی نمایش قابل قبولی داشت و خدابندلو هم قبلاً توانایی‌هایش را ثابت کرده بود و می‌تواند جانشین خوبی برای سرلک باشد.

اما چهارمین بازیکنی که در برابر ذوب آهن برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را پوشید امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان این تیم بود که به خاطر محرومیت بیرانوند فرصت بازی را برای اولین بار پیدا کرد.

پست دروازه‌بان پست بسیار مهم و حساسی است و معمولاً مربیان کمتر ریسک میدان دادن به یک جوان را قبول می‌کنند. پرسپولیس از سر ناچاری مجبور به این ریسک شد و حالا خوشحال است که این دروازه‌بان جوان هم نمره قبولی گرفت.

منتظریم تا بابایی هم به میدان بیاید و اگر او هم بتواند نمره قبولی بگیرد، یک نقطه قوت در کارنامه رضا درویش بابت خریدهای زمستانی ثبت خواهد شد. درست مثل همان نمره درخشانی که تابستان سال قبل در نقل و انتقالات پیش فصل گرفت.

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir