پیروزی خانگی یاران طارمی برابر آرسنال/ نبرد بارسلونا و ناپولی برنده نداشت

پیروزی خانگی یاران طارمی برابر آرسنال/ نبرد بارسلونا و ناپولی برنده نداشت
شناسه خبـر : ۱۳۷۵۱۱ پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم فوتبال پورتو برابر توپچی‌های لندن و تساوی تیم‌های بارسلونا و ناپولی به پایان رسید.

به گزارش موج خبر، در دومین و آخرین شب از هفته دوم دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها در ورزشگاه دراگائو، تیم فوتبال پورتوی پرتغال میهمان خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

پورتو که در این بازی مهدی طارمی را در اختیار نداشت، تا آخرین لحظات به تساوی رضایت داده بود تا اینکه وندرسون گالنو با پاسی از اوتاویو سرانجام قفل دروازه‌‌ها را شکست و تنها گل بازی را به سود میزبان پرتغالی به ثمر رساند تا شانس این تیم برای صعود به مرحله بعدی افزایش پیدا کند.

 

در بازی همزمان در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل ایتالیا، تیم‌های ناپولی و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بارسلونا با گلزنی رابرت لواندوفسکی در دقیقه 60 از میزبان خود پیش افتاد، اما برتری‌اش را 15 دقیقه بعد از دست داد، چرا که ویکتور اوسیمن ستاره نیجریه‌ای ناپولی موفق شد دروازه میهمان را باز کند و به این ترتیب سرمربی جدید خود، فرانچسکو کالتزونا را از یک شروع تلخ در اولین شب مربیگری‌اش در ناپولی نجات داد.

بازی‌های برگشت این دو مسابقه سه هفته دیگر به ترتیب در لندن و بارسلونا برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir