حکم فغانی اعدام است/ ادعای شوکه‌کننده یک دیپلمات ایرانی علیه داور مشهور +ویدیو

رایزن فرهنگی پیشین ایران در الجزایر، ادعاهای عجیبی را در خصوص علیرضا فغانی مطرح کرد.

امیر موسوی، دیپلمات پیشین ایران که سابقه اظهارنظرهای تند هم دارد و به همین دلیل در سال ۲۰۱۸ از الجزایر اخراج شد، به تازگی در شبکه العهد عراق، درباره فغانی گفته است: این داوراسرائیلی شده است. برای او پرونده‌های خطرناکی در ایران تشکیل و برای او حکم اعدام صادر شده است.

پس از داوری درست علیرضا فغانی در بازی عراق و اردن در جام ملت‌های آسیا، که با اعتراض نابجای عراقی‌ها مواجه شد، امیر موسوی رایزن فرهنگی پیشین ایران در الجزایر در شبکه العهد عراق، درباره فغانی داور بازی عراق - اردن ادعا کرد: فغانی فردی ضدحکومت و فراری است و به استرالیا پناهنده شده؛ مردم ایران از او متنفرند. او پرونده‌های سنگین دارد که شاید به حکم اعدام هم برسد! او مدعی است فغانی در حوادث ۱۴۰۱ قتل انجام داده و به همین دلیل متواری و پناهنده است.

این در حالی است که محمدرضا فغانی، برادر علیرضا فغانی و یکی از داورهای فوتبال ایران به سوئد پناهنده شد و درباره او نیز تاکنون چنین اتهاماتی از سوی مقامات قضایی منتشر نشده است. علیرضا فغانی اساساً به استرالیا پناهنده نشده است!

بیشتر بخوانید: وقتی علی دایی پرونده این بازیکن را بست؛ تا من هستم جایی در پرسپولیس ندارد/ حاضرم یک بچه ۱۸ ساله در دفاع باشد اما این آقا نه!

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir