متن درس‌آموز ورزشکاری که دوم شد/ سهل‌انگاری خودم بود، شاید هم غرور...

متن درس‌آموز ورزشکاری که دوم شد/ سهل‌انگاری خودم بود، شاید هم غرور...
شناسه خبـر : ۱۳۰۵۵۸ چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۲

پوریا محمدی که در دسته الیت مسابقات آیلندگیمز کیش در جایگاه دوم مدال نقره را به گردن انداخت، نکاتی را با دنبال‌کنندگانش به اشتراک گذاشت.

پوریا محمدی، نفر دوم مسابقات آیلندگیمز که پایان هفته گذشته در کیش برگزار شد، نوشته قابل‌تاملی درباره رقابتی که پشت سر گذاشته و آن‌چه برای آینده برنامه‌ریزی می‌کند در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

پوریا محمدی، مربی کراسفیت در این پست اینستاگرامی نوشت:

اول از همه باید از مرتضی کاشانی تشکر کنم که به همراه یک‌تیم یکدست و همدل تونست این رویداد رو خلق کنه و توقع ورزشکاران رو از مسابقات داخلی بالا ببره و همه جدی‌تر به مسیرشون نگاه کنن.

بعد از اوون باید بگم که خب سهم امسال من هم دوباره مقام دوم بود. مقامی که می‌شد اول باشه اما به دلیل سهل‌انگاری خودم و ضعفم در آیتم شنا فاصله‌ی جبران‌ناپذیری به وجود اومد. البته اطرافیانم گفتند که مغرور شده بودم. شاید. البته امیدوارم که این‌طور نبوده باشه. به نظر خودم تکیه بیش از حد به میزان آمادگیم باعث شد که توو استراتژی وادها کم‌کاری کنم و این در کنار ورزشکارای درجه یک این دوره اشتباه‌ترین کار بود. خاصیت مسابقه‌ی حضوری که عیار ورزشکاران رو مشخص میکنه هم همینه که شما یک فرصت دارید و مثل وادهای آنلاین نیست که چندین‌بار زمان داشته باشید تا بهترین عملکرد خودتون رو نشون بدید. هنوز هم خیلی چیزا هست که باید در نظر بگیرم و یاد بگیرم تا بتونم خودمم به شاگردام انتقال بدم.

من هیچوقت از باخت نمی‌ترسم و بدون در نظر گرفتن اینکه بقیه راجع به من و مقامم چه فکری میکنن خودمو در کنار بهترین‌ها به چالش میکشم و از حاشیه امن خودم بیرون میام و دیگه درگیر لقب‌هایی مثل فیت‌ترین، بهترین یا اولین نیستم. چون اینی که الان هستم به خاطر باخت‌هایی بوده که داشتم و کمکم کرده هربار نقاط ضعفم رو پوشش بدم و یه ورژن بهتر از خودم بسازم. مثلا منی که از دویدن متنفرم تونستم با یه رکورد خوب توو این آیتم سوم شم و مطمئن هستم که سال آینده جزو نفرات برتر توو آیتم شنا هستم...

از همین الان جدی‌تر خودمو برای هر مسابقه‌ی دیگه‌ای آماده میکنم. چه داخلی و چه خارجی. چون من هنوز تموم نشدم و اصلا قصد هم ندارم که بیخیال شم چون از این مسیر لذت میبرم.

مهم‌ترین چیزی که میخوام بگم اینه که شاید چند سال دیگه که خیلی هم دور نیست هیچکدوم از ماها دیگه نتونیم مسابقه بدیم و از مرکز توجه دور شیم. چیزی که توو این روزا مهمه اخلاقه، اخلاق خوب باعث میشه شما دوستان ریادی پیدا کنی که در تمام عمر ماندگار هستند.

محمود انتظاری قهرمان این دوره به حق قهرمان شد و البته باید بگم که جزو با اخلاق‌ترین ورزشکارای ایرانه. کسی که بعد از قهرمانی کمربند قهرمانیشو به من داد و نشون داد که ذات ورزشو میشناسه. امیدوارم در ادامه‌ی مسیر قهرمانیش هم همیشه موفق باشه

در همین ارتباط: پوریا محمدی رکورد آیلند گیمز را شکست +ویدیو

پوریا محمدی و محمود انتظاری

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir