فرمانده سپاه لرستان: آماده کار جهادی هستیم

فرمانده سپاه لرستان: آماده کار جهادی هستیم
شناسه خبـر : ۱۲۶۴۹۱ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: کار جهادی کردن و از موانع عبور کردن از دیگر فرامین مقام معظم رهبری است و جز با کار جهادی بر مشکلات غلبه نمی‌کنیم.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، سردار نعمت اله باقری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان که با حضور جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسوولان لشکری و کشوری در خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه امیدوارم بتوانم در مسوولیتی که به من محول شده است خادم مردم باشم، اظهار کرد: همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بتوانیم انتظارات فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در راستای اهداف و ماموریت انقلاب اسلامی و سپاه جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: قبل از اینکه به لرستان بیایم از برخی افراد مانند سردار کشکولی کسب اجازه کردم که به عنوان خادم در استان حضور پیدا کنم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های مردم لرستان، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران کنگره شهدا سلحشوری، صداقت، رفاقت و وفاداری را از خصوصیات مردم استان بیان کردند.

 باقری افزود: مقام معظم رهبری می‌‌فرمایند:« اگر دیگران از سلحشوری و شجاعت رزمندگان لر صحبت می‌کنند من از نزدیک این را دیدم».

وی خاطر نشان کرد: امروز افتخار می‌کنم به عنوان خادم در کنار مردم لرستان و برای رفع مشکلات آنها در استان حضور دارم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه خیلی از داشته‌ها را مرهون فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان هستم، گفت: امیدوارم بتوانم به عنوان یک سرباز کوچک روحیه‌ای که در فرمانده سپاه خوزستان بود را در لرستان پیاده کنم.

 ‌باقری با بیان اینکه علاوه بر ماموریت‌های تعریف شده برای سپاه، یک نقشه راه نیز تعریف کردم، افزود: در این نقشه راه، نقش پیش‌روندگی و‌ پیش‌برندگی سپاه پاسداران وجود دارد.

وی، فرامین هشتگانه مقام معظم رهبری را نقشه راه خود عنوان کرد گفت: جوان‌گرایی و جلوگیری از موانع نوآوری و خلاقیت از جمله فرامین مقام معظم رهبری است، نکته دوم حضرت آقا گفتند« سپاه خود را برای حوادث آماده کند» و امروز هرچه جلوتر می‌رویم تهدیدات سخت‌تر و پیچیده تری سر راه ما قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، دشمن‌شناسی را از دیگر فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: باید بتوانیم با دشمن مقابله کنیم اما دشمن تنها درمزرهای سخت نیست، امروز بخشی از دشمن در خانه‌های مردم است و ما باید خوب دشمن را بشناسیم.

به گفته باقری مردم داری، همراهی با مردم و کمک به مردم از دیگر فرامین مقام معظم رهبری است، من امروز حاصل سال‌ها خدمت سپاه به مردم خوزستان را با ابراز محبت آنها متوجه شدم.

وی گفت: همراهی با مجموعه و ارکان نظام در راس از دیگر فرامین مقام معظم رهبری است و من در لرستان تا جایی که خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم در میان باشد با همه مدیران از از استاندار، تا شورای اداری، شورای تامین، امام جمعه و نمایندگان همراهی خواهم داشت.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: کار جهادی کردن و از موانع عبور کردن از دیگر فرامین مقام معظم رهبری است و جز با کار جهادی بر مشکلات غلبه نمی‌کنیم.

باقری توکل، توسل، امید به خدا و انس با قرآن را از دیگر فرامین هشتگانه مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: در دفاع مقدس رزمندگان ما با ایمان، توسل و انس با قرآن به پیروزی رسیدند و ما هم باید برای انجام مأموریت‌ها توکل و توسل را سرلوحه خود قرار دهیم.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir