هنرمند بسیجی نسبت به فضای بیرونی و جامعه اش دردمند است

هنرمند بسیجی نسبت به فضای بیرونی و جامعه اش دردمند است
شناسه خبـر : ۱۲۳۹۰۰ شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

مسئول ستاد اقشار تخصصی سپاه ابوالفضل « ع» استان لرستان در گردهمایی هنرمندان و اصحاب رسانه در حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: هنرمند بسیجی کسی است که نسبت به فضای بیرونی و جامعه اش، دردمند است و دغدغه دارد.

به گزارش موج خبر لرستان، سرهنگ فریبرز حاتمی در این مراسم گفت : اگر در آثار هنرمندی؛ دغدغه مندی جامعه و انسان ها وجود نداشته باشد، باید در هنرش شک کرد.
وی ادامه داد: هنرمند باید بین هنر متعالی و انسانیت، ارتباط برقرار کند زیرا زمانی که در زندگی بزرگانی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی دقت می کنیم، می بینیم که هنرمندانه زندگی کرده اند و در زندگی آنها ، آثار هنرمندانه زندگی کردن را مشاهده می کنیم.
وی اظهار کرد: این هنرمندی به معنی دغدغه مندی برای همه افراد جامعه و همه انسان های مظلوم در سراسر دنیاست.
مسئول بسیج اقشار سپاه ابوالفضل (ع) استان با اشاره به اینکه تفاوت شکلی و ماهوی در آثار هنرمند بسیجی وجود دارد، تصریح کرد: گاهی باید سالها طول بکشد تا دنیا بر غاصب بودن رژیم صهیونیستی یا سایر دشمنان، صحه بگذارد ولی آثار هنرمند متعهد و دغدغه مند ، همواره ماندگار است و این واقعیت ها را نشان می دهد.
سرهنگ حاتمی گفت: دشمنان تلاش می کنند تا وارونگی در افکار دنیا ایجاد کنند ولی هنرمند دغدغه مند در این عرصه نیز فعالیت و خدمت می کند.
وی با اشاره به نقش هنرمندان و به ویژه رسانه ها در دفاع مقدس، گفت: در این دوران همه اقشار حضور داشتند ولی این جنگ شاید یکی از اولین و بی نظیرترین جنگ هایی بوده است که همه اقشار در آن حضور داشته اند.
وی افزود: در جنگ‌ ما، پیاده نظام از همه اقشار و در جایگاه های مختلف از معلم ، محصل ، دانشجو ، روحانی و ... بوده اند و تفاوت نبرد ما با دیگر جنگها این است که پیاده نظام ما را متخصصین که بخشی از آنها بوده اند، تشکیل داده اند.
مسئول بسیج اقشار سپاه ابوالفضل (ع) استان لرستان در پایان گفت: از برگزارکنندکان این اجتماع در هفته پرتراکم و پرکار بسیج تشکر میکنیم.
سرهنگ حاتمی افزود: این کار در بستر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری بسیج هنرمندان و بسیج رسانه استان ، صورت گرفته است که از زحمات آنها قدردانی می کنیم و خوشبختانه ارشاد لرستان همواره در این زمینه فعال بوده است.

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir