برگزاری اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی لرستان در شهرستان چگنی

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی لرستان در شهرستان چگنی
شناسه خبـر : ۱۲۱۲۹۹ دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: گروه جهادی شهید علیرضا ولیان چندسالیست که فعالیت خود را با هدف خدمت رسانی در مناطق محروم استان لرستان وهمچنین حفظ و گسترش روحیه خدمت به محرومین آغاز کرده است.

محمد ابدالی، مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار موج خبر درباره برگزاری اردوی جهادی گفت: واحد خدمت رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تحت عنوان «گروه جهادی شهید دکتر علیرضا ولیان» چندسالیست که فعالیت خود را با هدف خدمت رسانی در مناطق محروم استان لرستان وهمچنین حفظ و گسترش روحیه خدمت به محرومین و خودسازی دانشجویان آغاز نموده و تاکنون با برگزاری پنج اردوی جهادی در اقصی نقاط محروم استان لرستان در مقاطع مختلف سال به خصوص در تابستان  هر سال سعی در برآورده کردن هدف خود داشته است.


وی افزود: این گروه جهادی متشکل از ۸۵ دانشجو دانشگاه علوم پزشکی اردو خود را در عرصه‌های بهداشت و درمان، غربالگری، فرهنگی و آموزشی از ۲۲ مرداد به مدت یک هفته در مناطق کم برخوردار شاهیوند واقع در شهرستان چگنی برگزار می‌کند.


ابدالی بیان کرد: طی این اردو در سه روز اول به شکل غربالگری در داخل روستا‌های منطقه به شکل نیمه متمرکز خدمت رسانی میشود و در دو روز آخر به شکل متمرکز، پزشکان متخصص و دندانپزشکان به ارائه  خدمات می‌پردازند.

ابدالی، مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان لرستان در پایان گفت: در این اردو سه گروه که به نام شهدا والا مقام عرصه سلامت و درمان نام گذاری شده اند؛ متشکل از پزشک عمومی و دانشجویان رشته‌های پزشکی، پرستاری، مامایی، بهداشت عمومی، تغذیه، علوم آزمایشگاهی هستند.

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir