عقب نشینی از سنگر حیا و عفت خیانت است

عقب نشینی از سنگر حیا و عفت خیانت است
شناسه خبـر : ۱۲۱۲۳۷ دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید توجه داشت عقب نشینی از سنگر حیا و عفت که خط اول حفظ خانواده و خون بهای شهدای گرانقدر است، خیانت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به آیه قرآنی گفت: اگر کسی از نعمت خدادادی عقل درست استفاده نکند، خداوند متعال به عنوان مجازات، مهر تبعیدی را بر پیشانی او حک می‌کند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام اولیه نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از امروز، عنوان کرد: تبع و غریزه سیاسی اقتضا می‌کند که به عنوان نماینده‌ای محروم اما سرافراز و ولایتمدار، مشکلاتی که مردم صبور و مؤمن ایران با تمام وجود لمس می‌کنند در این تریبون رسمی فریاد زده و بدون توجه به وظایف و نیز قصورات نمایندگی و با علم و آگاهی که دشمنان مردم ایران رقم زده‌اند، بر سر دولت و مدیران اجرایی نهیب بزنم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در این زمینه با بیان اینکه قطعا جانب انصاف را رعایت خواهم کرد، گفت: از مردم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی می‌خواهم گزارش عملکرد سه ساله اینجانب که در دفتر ارتباطاتم در میدان پلیس خرم‌آباد موجود بوده و در کانال‌های اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده با دقت مطالعه کرده و آن را با وظایف نماینده در قانون اساسی و شعارهای انتخاباتی من سنجیده و در مورد ادامه خدمتگذاری‌ام تصمیم بگیرند.

ویسکرمی در ادامه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مهم ترین رویداد سیاسی سال جاری دانست و افزود: در این بین دشمن در درجه اول از حضور پررنگ و همراه با آگاهی و بصیرت مردم نگران است و بوق‌های شیطانی و رسانه‌های قلم به دست خود را بر تضعیف انتخابات متمرکز کرده چرا که یک ملت هوشیار، حساس به سرنوشت خود و انتخابگر را نمی توان فریب داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بر همین اساس تصریح کرد: ملتی که اهل انتخاب است، ناگزیر است تعقل و تفکر کرده و در این صورت است که دوست و دشمن واقعی را شناخته و دشمن دقیقا از این موضوع می‌ترسد.

وی با اشاره به تذکر به برخی دلسوزان انقلاب اسلامی که به حق از مسئولان امثال من در کشور دلخور هستند، از قول یکی از بزرگان، عنوان کرد: اگر دینداران ذلیلانه بگویند دین از سیاست جدا است آنگاه رندان سیاست باز خواهند گفت که به دین ما باشید. هر کس به هر وسیله به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات باشد، آب در آسیاب دشمنان اسلام ریخته است.

ویس کرمی با بیان اینکه این روزها لایحه حمایت از عفاف و حجاب در دستور کار مجلس قرار دارد، اظهار داشت: فراموش نکنیم دشمن در قالب جنگ‌های نوین و ترکیبی و با استفاده از سلاح قدرتمند رسانه‌ای خود به دنبال فتح سنگر به سنگر ارزش‌های اسلامی است.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان ادامه داد: باید توجه داشت عقب نشینی از سنگر حیا و عفت که خط اول حفظ خانواده و خون بهای شهدای گرانقدر است، خیانت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است و باید مراقب باشیم که باقی مانده‌های تفکر غرب گرا و سیاست بازان به ظاهر انقلابی، همان سیاست دادن زمین و خریدن زمان در اوایل جنگ را در عرصه فرهنگی کشور و به خصوص در حوزه عفاف و حجاب تکرار نکنند.

وی افزود: پیش از این نیز هشدار داده بودم که خون شهید ارزنده است و برخی سیاسیون به طمع ماندن در قدرت از روی خون شهدا عبور نکرده و از سرنوشت عمربن سعد ملعون عبرت بگیرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه لایحه حمایت از عفاف و حجاب دارای نکات مثبت فراوان و ضعف‌های قابل توجهی است، ابراز داشت: نباید گزارش کمیسیون قضایی را حرف نهایی قلمداد کرد. به عنوان مثال به نظر من در برخی از مواد آن، فرایض امر به معروف و نهی از منکر را تضعیف و محدود کرده که باید با حساسیت مجلس انقلابی اصلاح شود. امید داریم با هوشیاری نمایندگان مجلس این لایحه به یکی از افتخارات مجلس یازدهم تبدیل شود.

پایان پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir