نقش برجسته بسیج در خنثی‌سازی فتنه اخیر/ دنیا خواهان پیشرفت علمی ایران نیست

نقش برجسته بسیج در خنثی‌سازی فتنه اخیر/ دنیا خواهان پیشرفت علمی ایران نیست
شناسه خبـر : ۱۱۷۴۱۲ پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

استاندار لرستان با بیان اینکه همواره از دستاوردهای علمی بشر استقبال شده است، گفت: پیشرفت دانشمندان ایرانی نیز بی نظیر است که دنیا خواهان این پیشرفت نیست و با اعمال تحریم مانع توسعه می‌شود.

به گزارش موج خبر در خرم‌آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در نخستین دوره رسم خدمت جهادگران که در دانشکده‌ علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه  جهاد به معنی کوشش، فداکاری و ایثار است، اظهار کرد: نیروی جهادی و بسیج همواره برای کشور فداکاری کرده و در جنگ تحمیلی نیز شاهد جانفشانی این قشر بودیم از جهاد با نفس تا جهاد خدمت رسانی را در راه خدا انجام داده است. 

وی با بیان اینکه بسیج ظاهری ساده دارد اما عملکرد آن عمیق است که در نتیجه به سردار شهید قاسم سلیمانی تبدیل خواهد شد، افزود: بسیج در گذرگاه‌های سخت جمهوری اسلامی حاضر بوده و نسبت به خدمت رسانی برای مردم اقدام می‌کند و خود را وقف خدمت به مردم می‌کند. 

استاندار لرستان با بیان اینکه بسیج، مولود انقلاب اسلامی است که در خارج از مرزهای ایران فعالیت دارد گفت: قرارگاه‌های مختلف با نیت خدمت رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

زیویار با تاکید بر اینکه هیچ کشوری خواهان آغاز جنگ نیست، اظهار کرد:‌ در دوران دفاع مقدس تجربه کافی را بدست آوردیم، همچنین در فتنه اخیر گروه‌های جهادی برای حفظ ناموس و وطن پیشقدم شده و اثرگذار بودند. 

وی  بیان کرد: اکنون بهانه‌ای در راستای خدمتگزاری به مردم برای نیروهای مردمی و دستگاه های اجرایی وجود ندارد و ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در استان نسبت به سالیان گذشته ۲۰ برابر شده است. 

وی با بیان اینکه همواره از دستاوردهای علمی بشر استقبال شده است، گفت: پیشرفت دانشمندان ایرانی نیز بی نظیر است که دنیا خواهان این پیشرفت نیست و با اعمال تحریم مانع توسعه می‌شود. 

زیویار با بیان اینکه دشمن چشم دیدن وحدت و همبستگی ما را ندارد، عنوان کرد: دشمنان و فتنه‌گران  زمانی که بنا بود برجام به نتیجه برسد، بابهانه ها و  شعارهای پوشالی چشم دیدن مردم ما را ندارند و خواهان ایجاد فتنه هستند اما در راه انقلاب برای حفظ ارزش‌های اسلامی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir