۳۸میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شد/رشد ۱۲۳ درصدی کشفیات

۳۸میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شد/رشد ۱۲۳ درصدی کشفیات
شناسه خبـر : ۱۱۲۹۴۲ پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

فرمانده انتظامی لرستان از افزایش ۱۲۳ درصدی کشف انواع کالای قاچاق طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در مجموع ۳۸ میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار موج خبر، سردار یحیی الهی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و مفسدان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری عوامل انتظامی و با اشراف اطلاعاتی موفق به توقیف خودروهای حامل بار قاچاق و شناسایی انبارهای احتکار غیر مجاز شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۵۹ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و ۱۲ انبار احتکار غیر مجاز شناسایی و پلمب شده است، افزود: مقدار ۳۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ۴۱۲ متهم به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳۸ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شده است، گفت: از ابتدای سال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۳ درصد افزایش کشف انواع کالای قاچاق را در لرستان شاهد بوده‌ایم.

سردار الهی با اشاره به کشف یک تُن و ۷۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون در استان، تصریح کرد: در این رابطه ۲۳ قاچاقچی و ۲۴۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی به انهدام ۶ باند سرقت اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان ۲۰ سارق سابقه دار و حرفه‌ای دستگیر و از آنان ۷۴ فقره انواع سرقت کشف شد و ۱۵ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه موتورسیکلت در این رابطه توقیف شدند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir