۵ استاد لرستانی جزو فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان تجلیل شدند

۵ استاد لرستانی جزو فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان تجلیل شدند
شناسه خبـر : ۱۰۷۰۷۶ یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

۵ استاد دانشگاه لرستان که در فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفته‌اند؛ امروز با حضور مسئولان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار موج خبر، روز یکشنبه در مراسمی که به همت دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان در محل مسجد دانشگاه برگزار شد؛ ۵ استاد دانشگاه لرستان که در فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفته اند با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان، رئیس دانشگاه لرستان، رئیس بنیاد نخبگان استان و جمعی از دانشگاهیان تجلیل شدند.

در این مراسم از دکتر امیر حمزه حقی‌آبی در گروه آموزشی مهندسی کشاورزی- علوم آب دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، دکتر محسن ایزدی در گروه آموزشی مهندسی مکانیک و پلیمر دانشکده فنی و مهندسی، دکتر علی فرمانی در گروه آموزشی برق الکترونیک دانشکده فنی و مهندسی، دکتر سعید فرهادی در گروه آموزشی شیمی معدنی و دکتر یعقوب منصورپناه در گروه آموزشی شیمی آلی هر ۲ از دانشکده علوم پایه تجلیل شد.

براساس این گزارش، این ۵ عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان بر اساس ارزیابی و اطلاعات جدید نمایه استنادی معتبر اسکوپوس (scopus) در سال ۲۰۲۰ در فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفته اند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir