معلمان کارگزاران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند

معلمان کارگزاران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند
شناسه خبـر : ۸۸۹۵۹ پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

بروجرد - مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: معلمان کارگزاران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند و نقش آنها در جوامع بسیار مهم و موثر است.

محمد مهرافزون روز پنجشنبه در حاشیه تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در گفت و گو با خبرنگار موج خبر افزود: از این تعداد پروانه یاری به عنوان معلم نمونه کشوری و هفت معلم دیگر شامل زینب هاشمی، مریم گودرزی، نگین هدایتیان، ارزو گودرزی یعقوبی، مبینا یاراحمدی، معصومه روستایی و سعیده السادات موفقی به عنوان معلم نمونه در سطح  استان لرستان انتخاب شدند.

وی بیان کرد: سجاد میرزایی نیزبه عنوان معلم نمونه در سطح شهرستان بروجرد معرفی شد. 

مهرافزون تاکید کرد: ِآموزش مجازی در دوران کرونا مشکلاتی را برای دانش اموزان و معلمان به همراه داشته و  معلمان در سنگر علم و دانش و آموزش به دانش آموزان با تمامی مشکلات و کمبودها درحال انجام وظیفه هستند.

مدیر اموزش و پرورش بروجرد گفت: 
وی بیان کرد: فعالیت های خوبی در مدیریت آموزش وپرورش صورت گرفته که با برنامه ریزی بیشتر می توانیم  تغییرات کیفی و کمی در روند تحصیلی دانش آموزان ایجاد کنیم.

مهرافزون اظهار داشت:  تلاش معلمان در زمان تعطیلی مدارس تحسین برانگیز است و امید است سال تحصیلی اینده سالی بدونه ویروس کرونا بوده و شاهد هیاهو و شادی و نشاط ۵۵ هزار دانش اموز بروجردی در مدارس باشیم. 

وی با اشاره به اهمیت مقام معلم افزود: تکریم معلمان یک حرکت ارزشمند اجتماعی است که با شناخت جایگاه معلم و نقش آن در رشد و توسعه هر اجتماع صورت می گیرد.

مهرافزون از تلاش وهمراهی همه معلمان بروجردی در راه اعتلای فرهنگ و شتاب علمی تقدیر نمود و گفت: تجلیل از معلمان نمونه  به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنیگان شهرستان در مرکز استان انجام شده است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir