امکان صادرات مواد پروتئینی تولیدی لرستان

امکان صادرات مواد پروتئینی تولیدی لرستان
شناسه خبـر : ۱۴۲۱۷۸ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت گفت : رشد تولیدات کشاورزی لرستان در برخی شاخص‌ها چشمگیر است.

به گزارش موج خبر لرستان ، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت مطبوع با اشاره به اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در سازمان جهاد کشاورزی لرستان انجام شده است، گفت: استان در برخی شاخص‌ها از جمله گندم و مواد پروتئینی به ویژه مرغ رشد چشمگیری داشته است.


محمد رضا قدسی امشب در حاشیه برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: امروز از مرکز جهاد کشاورزی، واحدهای تولیدی مرغداری، باغبانی، زراعت و کارخانه خوراک دام بازدیدی انجام دادیم، همچنین نشستی با دستگاه‌های نظارتی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی در سازمان جهاد کشاورزی لرستان انجام شده است، گفت: سازمان جهاد کشاورزی لرستان در برخی شاخص‌ها از جمله گندم و مواد پروتئینی به ویژه مرغ رشد چشمگیری داشته است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت مطبوع بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی لرستان در تولید مواد پروتئینی علاوه بر اینکه نیاز خود را تامین می‌کند، امکان صادرات به دیگر استان‌ها و حتی خارج از کشور را هم دارد.

قدسی گفت: اقدامات مهم انجام شده با همکاری و همدلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و پای کار بودن تولید کنندگان انجام شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم امسال که سال جهش تولید با مشارکت مردم است شاهد اقدامات چشمگیرتری در جهاد کشاورزی لرستان باشیم، چرا که این ظرفیت در استان وجود دارد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت مطبوع بیان کرد: مشکلات مطرح شده از سوی معاونان و مسوولان سازمان جهاد کشاورزی لرستان را از طریق معاونت‌های وزارت جهاد کشاورزی و مقام عالی وزارت پیگیری خواهیم کرد.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir