فداکاری کادر درمان کرونا در اذهان عمومی ماندگار شد

فداکاری کادر درمان کرونا در اذهان عمومی ماندگار شد
شناسه خبـر : ۸۶۳۶۵ دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

خرم‌آباد - فرماندار سلسله گفت: زحمات و فداکاری پرستاران و کادر درمان بیماران مبتلا به کرونا برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ماندگار شده است.

به گزارش موج خبر مرتضی مهدوی کیا روز دوشنبه در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی شهید اسفندیارحسنوند با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان افزود: جامعه پزشکی و کادر درمان جزو گروه هایی هستند که در زمان شیوع ویروس کرونا، کار بزرگی را انجام دادند.

وی اظهار داشت: این افراد در کنار انجام وظیفه، زمانی که نزدیکان و حتی خانواده بیماران مجبور به ترک آنان بودند از جان خود گذشتند، با تمام وجود در کنار مبتلایان به کرونا ایستادند و در تاریخ ماندگار شدند.

مهدوی کیا با بیان اینکه پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند عنوان کرد: با پیگیری های نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی  و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی استان، تجهیزات مورد نیاز درمان بیماران کرونایی در بیمارستان‌ و مراکز درمانی این شهرستان فراهم شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله نیز با تشکر از مساعدت های فرماندار گفت: تعامل مجموعه فرمانداری با شبکه بهداشت و درمان در کنترل کرونا بسیار موثر بوده است.

حمزه حسنی افزود: در حال حاضر ۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهرستان سلسله بستری و پنج نفر آنان در بخش مراقبت های ویژه هستند، سه نفر از بیماران با حال وخیم از دستگاه ونتیلاتور( اکسیژن مصنوعی) استفاده می کنند و شب گذشته نیز پیرمردی ۸۰ ساله بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: اقدام شایسته فرمانداری در تعطیلی بازار قبل از سایر شهرستان های استان، بیانگر همدلی مردم و مسوولان برای عبور از شرایط فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir