بهبود آموزش مجازی در لرستان با اهدا ۱۰۰ هزار تبلت به دانش‌آموزان محروم

بهبود آموزش مجازی در لرستان با اهدا ۱۰۰ هزار تبلت به دانش‌آموزان محروم
شناسه خبـر : ۷۱۷۹۳ سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش لرستان گفت: طی روزهای اخیر متوجه شدیم که با پیگیری نمایندگان استان مسئولان دولت وعده تامین 100 هزار تبلت را برای دانش‌آموزان لرستانی داده است که با تحقق این موضوع کیفیت آموزش مجازی در لرستان به طور چشم گیری افزایش پیدا می‌کند.

نصرالله بازگیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج خبر در خرم‌آباد، اظهار داشت: حدود یک سال است که مدارس کشور و لرستان آموزش‌های خود را در بستر فضای مجازی پیگیری می‌کنند اما متاسفانه تعداد زیادی از دانش‌آموزان به علت مشکلات اقتصادی فاقد تلفن هوشمند هستند.

وی بابیان اینکه در مجموع نزدیک به ۱۰۰ هزار دانش آموز لرستانی دارای تلفن هوشمند مستقل نیستند، افزود: طی روزهای اخیر متوجه شدیم که با پیگیری نمایندگان محترم مسئولان دولت وعده تامین ۱۰۰ هزار تبلت را برای لرستان داده اند با تحقق این موضوع کیفیت آموزش مجازی در لرستان به طور چشم گیری افزای پیدا می‌کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش لرستان بیان کرد: سامانه شاد طی یک سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است و امروز می توان به جرات گفت این سامانه تقریبا تمام نیازهای آموزشی مدارس را پوشش می‌دهد همچنین در ماه‌های اخیر برای برگزاری جلسات با مدیران و معلمان از این سامانه استفاده کرده‌ایم تعداد افراد شرکت کننده در این جلسات گاها به حدود ۱۰ هزار نفر نیز رسیده است.

بازگیریان با اشاره به اینکه به دنبال افزایش سطح علمی دانش آموزان استان هستیم، تصریح کرد: در همین راستای برای آمادگی بیشتر دانش آموزان پایه دوازدهم برای شرکت در امتحانات نهایی و کنکور کلاس‌های تقویتی بعد از عید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع می‌شوند همچنین برای دانش آموزان مناطق محروم نیز نمونه سوالات نهایی آماده شده و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir