اعزام روحانی به منطقه زاغه/کارگاه های دینی و فرهنگی برگزار می‌شود

اعزام روحانی به منطقه زاغه/کارگاه های دینی و فرهنگی برگزار می‌شود
شناسه خبـر : ۶۳۹۵۱ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

اعزام روحانی مورد نیاز، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، رفع مشکلات و دغدغه‌های فعالان دینی و فرهنگی و ... از جمله برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در منطقه زاغه خواهد بود.

حجت الاسلام محمد علی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار موج خبر با اشاره به سفر مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد و… به شهر زاغه برای پیگیری مسائل و مشکلات این منطقه، اظهار داشت: دیدار با امام جمعه زاغه، روحانیون مستقر، طرح هجرت و همچنین هیئت‌های شاخص زاغه از جمله برنامه‌های این سفر بود.

وی با اشاره به بازدید از مساجد و همچنین دارالقرآن زاغه در این سفر، عنوان کرد: فعالان فرهنگی در این دیدار مسائل و مشکلات خود را مطرح و مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان قول پیگیری و رفع این مشکلات را در حد توان دادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به تأکیدات مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در رابطه با فعال بودن فعالان دینی و فرهنگی در زاغه، ادامه داد: در این دیدارها برنامه‌های ایام دهه فجر نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام علی نیا با اشاره به طرح دغدغه‌های امام جمعه زاغه و همچنین فعالان دینی و فرهنگی آن در حوزه‌های مختلف، بیان داشت: کمبود روحانی یکی از این دغدغه‌ها بود که ما هم قول دادیم هر زمانی که نیاز به روحانی در این منطقه وجود داشته باشد به طور حتم اقدام به اعزام روحانی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه فرهنگ دینی، سبک زندگی اسلامی، خانواده و… در این منطقه از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان، تصریح کرد: در این راستا اساتید مجرب را به منطقه اعزام می‌کنیم تا به نحو مطلوبی این کارگاه‌های آموزشی برگزار شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد در ادامه سخنان خود به موضوع انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و همچنین حوزه هنری استان اشاره کرد و بیان داشت: در قالب این تفاهم نامه مقرر شده که حوزه هنری اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف انیمیشن، عکاسی، فیلم برداری و… به صورت رایگان برای افراد معرفی شده کند.

حجت الاسلام علی نیا، افزود: این کارگاه‌های آموزشی در مناطق مختلف استان از جمله زاغه برگزار می‌شوند.

منبع خبر:مهر

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir