توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در پلدختر

توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در پلدختر
شناسه خبـر : ۳۶۱۴۶ دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  در پلدختر گفت: بیش از ۱۱۰۰ بسته معیشتی، بسته های لوازم االتحریر، مواد ضدعفونی و مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام رضا گلی اظهار داشت: قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پلدختر از ابتدای آغاز ویروس منحوس کرونا تاکنون اقدام‌های مؤثر و مفیدی در خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر انجام داده است.

وی با بیان اینکه با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه، نخستین رزمایش با شعار «احسان و همدلی» توسط گروه‌های جهادی در پلدختر انجام شد، تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در مرحله اول، بین نیازمندان و متضرران از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پلدختر گفت: بیش از سه هزار قطعه مرغ منجمد توسط این قرارگاه به سپاه ناحیه پلدختر تحویل و به همت گروه‌های جهادی با همکاری سپاه ناحیه پلدختر در مرحله دوم این رزمایش توزیع شد.

حجت الاسلام گلی افزود: اقلام توزیع شده در این رزمایش شامل ماسک سه لایه، مایع ضدعفونی و بسته‌های لوازم التحریر با زیر قیمت مصوب با اعطای ۲ نمایندگی فعال در شهرهای پلدختر ومعمولان است.

وی یادآور شد: افراد جهت خرید این اقلام بهداشتی به سایت hastinja.ir مراجعه و پس از خرید با تعیین تاریخ مراجعه و با در دست داشتن کدملی و پیامک خرید مراجعه کنند.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پلدختر افزود: بر اساس آمار ثبت شده تا کنون بیش از ۱۰ هزار ماسک، موادضدعفونی و لوازم التحریر توسط قرارگاه جهادی خدمت رسانی بین همشهریان توزیع شده است.

حجت الاسلام گلی گفت: این قرارگاه ۲۰۰ بسته لوازم التحریر ایرانی به ارزش ریالی هربسته ۱۶۰ هزار تومان جهت توزیع بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار این شهرستان تحویل سپاه ناحیه پلدختر کرده است.

 

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir