اطلاعیه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی منتشر شد

اطلاعیه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی منتشر شد
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۹۶ شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵

اطلاعیه دوازدهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۳ اداره‌کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.

به گزارش موج خبر، دفترچه راهنمای دوازدهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در درگاه اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انتشار یافته است و شروع ثبت‌نام این آزمون استخدامی از روز پنجشنبه مورخه 1403/04/14 آغاز شده  است و تا روز شنبه 1403/04/23 در تارنمای آن مرکز به‌نشانی www.hrtc.ir ادامه خواهد داشت.

ایثارگران متقاضی استخدامی در دستگاه‌های اجرایی کشور می‌توانند با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای این آزمون در صورت داشتن شرایط احراز مشاغل اعلام‌شده، از سهمیه‌های قانونی خود به‌تفکیک 25 و 5 درصد با ثبت‌نام در زمان مقرر بهره‌مند گردند.


در این آزمون استخدامی پست‌بانک ایران، روزنامه رسمی کشور، گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران و شرکت‌های تابعه، وزارت کشور، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارت اقتصاد و امور دارایی، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، بنادر و دریانوردی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور، حوزه هنری انقلاب اسلامی حضور دارند و فرصت‌های شغلی بسیار و متنوعی را فراهم آورده‌اند.
قابل توجه است که مواد آزمون، شرایط اختصاصی هر یک از دستگاه‌ها و رشته‌شغل‌های مختص به هریک از آنان در دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی درج شده است.
به ایثارگران متقاضی شرکت در آزمون استخدامی اکیداً توصیه گردد ضمن مطالعه کلیه شرایط آزمون قبل از انجام فرآیند ثبت‌نام، از ثبت‌نام توسط سایر افراد علی‌الخصوص کافی‌نت‌ها پرهیز نمایند و در صورتی که توسط اشخاص دیگر ثبت‌نام نمودند فرآیند را با دقت بررسی و بعد از آن نهایی کنند. تأکید مکرر می‌گردد متقاضیان ثبت‌نام می‌بایست در بازه زمانی مقرر و به‌ویژه در روزهای ابتدایی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی ثبت‌نام اکیداً خودداری نمایند.
 
لازم به ذکر است سهمیه‌های استخدامی ایثارگری (25%) و (5%) موضوع ماده 21 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در ستون‌های جداگانه تعیین گردیده است.

بنابراین جهت بهره مندی از سهمیه های استخدامی ایثارگری، تمامی مشمولین ایثارگر به ویژه مشمولین سهمیه استخدامی حداقل 25% ایثارگری، ضمن خوداظهاری صحیح نوع و نسبت ایثارگری و اخذ تایید از سامانه ثبت نام،  می بایست رشته شغل محل‌های تخصیصی به سهمیه‌های استخدامی ایثارگران را در تناسب با شرایط احراز شغل‌ها و شرایط خود انتخاب نمایند، در صورت خوداظهاری و ثبت اشتباه هویت ایثارگری یا عدم انتخاب رشته‌شغل‌محل‌های تفکیکی و مختص به ایثارگران، پس از پایان بازه ثبت‌نام اصلاح اطلاعات مرتبط و اعمال سهمیه استخدامی ایثارگری به هیچ عنوان میسر نمی‌باشد.

زمان برگزاری این آزمون استخدامی روز جمعه مورخ  1403/05/12اعلام شده است.
انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir