عطارچیان: رئیس‌جمهور خدمت به مردم را در اولویت قرار دهد

عطارچیان: رئیس‌جمهور خدمت به مردم را در اولویت قرار دهد
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۹۲ شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴

محمدحسین عطارچیان، هنرمند شناخته‌شده عرصه هنرهای تجسمی می‌گوید انتظارش از رئیس‌جمهور منتخب این است که در وهله اول، نیتش رضای خدا باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، محمدحسین عطارچیان هنرمند شناخته‌شده رشته خوشنویسی که روز گذشته برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در تالار وحدت حضور یافته بود، ضمن اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: به اعتقاد من، شرکت در انتخابات، یک ضرورت ملی، میهنی و شرعی است. هر فرد ایرانی اگر از رئیس‌جمهور آینده انتظار یا انتظاراتی دارد، لازم است که در انتخابات شرکت کند و این پیش‌شرط مهمی است. بنابراین کسی که در انتخابات شرکت نکند، نباید در آینده هم توقعی داشته باشد.

این هنرمند ادامه داد: من به همراه دیگر هنرمندان پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که همه باید در انتخابات شرکت کنیم. در این راستا باید اقوال و گفت‌وگوهای مختلف را شنید و از نیکوترین آن تبعیت کرد. افرادی که برای رسیدن به نامزد اصلح تحقیق کرده و سپس دست به انتخاب می‌زنند، در زمره خردمندان جامعه به شمار می‌آیند. 

عطارچیان در بخش دیگری از اظهارات خود در پاسخ به این پرسش که چه انتظاراتی از رئیس‌جمهور منتخب دارد، گفت: نخستین انتظارم از رئیس‌جمهور آینده این است که نیتش جلب رضای خدا باشد. دوم اینکه انتظاری از مقامی که در آن قرار گرفته است، نداشته باشد و خدمت به مردم را فارغ از قومیت‌ها سرلوحه کار خود قرار دهد. اگر رئیس‌جمهور منتخب، واجد چنین خصوصیاتی باشد، می‌توان امیدوار بود که مشکلات جامعه  را هم به خوبی تشخیص و برای آنها راه‌حل ارائه دهد. 

این خوشنویس پیشکسوت یادآور شد:‌ یکی از محسوس‌ترین مسائل و مشکلات کنونی مردم، مشکلات معیشتی است؛ به خصوص کارمندان دولت که شاغل یا بازنشسته هستند، از چنین مشکلاتی رنج می‌برند. متاسفانه این مشکلات، ریشه در گذشته دارد و تاکنون آن‌گونه که باید و شاید مرتفع نشده است. امیدوارم رئیس‌جمهور منتخب، ضمن اهتمام به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حل مسائل و مشکلات معیشتی مردم را در اولویت کار خود قرار دهد. 

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir