واکنش پلیس به واردات خودرو برای ایثارگران

واکنش پلیس به واردات خودرو برای ایثارگران
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۸۶ شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰

معاون عملیات پلیس راهور فراجا موضع پلیس درباره واردات خودرو و تخصیص بخشی از این واردات به ایثارگران را اعلام کرد.

به گزارش موج خبر، سردار «محمدباقر سلیمی» معاون عملیات پلیس راهور فراجا در پاسخ به شرایط پلیس جهت شماره گذاری خودرو‌های وارداتی اظهار داشت: پلیس در انتهای خط پذیرش وسائل نقلیه جهت تردد در معابر مراحلی دارد که شماره‌گذاری آخرین ایستگاه است.

معاون عملیات پلیس راهور فراجا درباره شماره گذاری خودرو گفت: پلیس راهور برای شماره گذاری خودرو‌های وارداتی هیچ مشکل و مانعی ندارد.

وی ادامه داد: تمامی خودرو‌های داخلی و وارداتی باید تمامی مجوز‌های محیط زیستی و استاندارد و همچنین شرایط قانونی ورود به کشور را کسب کنند و در صورت عدم دریافت هر یک از مجوز‌ها و فرآیند قانونی، از شماره‌گذاری آن خودداری می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور فراجا تاکید کرد: تفاوت و استثنایی میان خودرو‌های وارداتی شخصی، شرکتی و حتی ایثارگران وجود ندارد و تمامی این خودرو‌ها باید استاندارد‌ها و مجوز‌های قانونی را اخذ کنند.

سردار سلیمی گفت: در صورت طی فرآیند قانونی، پلیس موظف به شماره گذاری است و هیچ مانعی برای دریافت پلاک توسط خودرو‌های خارجی وجود ندارد.

به گفته او، فرآیند شماره گذاری خودرو‌های وارداتی نیز همانند دیگر خودرو‌ها خواهد بود و باید تمامی مدارک لازم توسط وارد کنندگان حقیقی و حقوقی اخذ شود.

وی تاکید کرد: تمامی قواعد برای مراکز شماره‌گذاری تعریف و تکلیف شده است و مراجعان در سراسر کشور می‌توانند از طریق این مراکز اقدام به دریافت پلاک کنند.

انتهای پیام/ 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir