بختیاری‌زاده:افزایش رقم قراردادها به خاطر تبلیغات توخالی است

بختیاری‌زاده:افزایش رقم قراردادها به خاطر تبلیغات توخالی است
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۷۹ شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد رقم قرارداد برخی از بازیکنان در بازار نقل‌وانتقالات به دلیل تبلیغات توخالی بالا رفته است.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی موج خبر، درباره انتقاد هواداران تیم فوتبال استقلال از وضعیت نقل‌‌وانتقالاتی‌ این باشگاه اظهار داشت: هوادار برای هر باشگاهی مهم است، اما باید جذب بازیکن را بر عهده سرمربی و کادر فنی گذاشت. بنده نه به‌عنوان پیشکسوت، بلکه به‌عنوان هوادار باید به نظر سرمربی احترام بگذارم. باید اجازه بدهیم و شرایط را مهیا کنیم تا سرمربی بتواند در شرایط مناسب بهترین تصمیم را بگیرد. این موضوع از اصول و تفکرات فوتبال حرفه‌ای است.

وی افزود: من از دور اخبار استقلال را دنبال می‌کنم و می‌دانم کادر فنی بر اساس نیازهایش بازیکن می‌گیرد. چیزی که در فوتبال حرفه‌ای وجود دارد این است که هواداری که تیم موردعلاقه‌اش را دوست دارد باید آرامش داشته باشد و فوتبال حرفه‌ای را درک کند. هوادار باید منتظر شروع مسابقات بماند و اگر دید عملکرد تیمش خوب است از دیدن بازی‌های آن لذت ببرد، ولی اگر این اتفاق نیفتاد، می‌تواند انتقاد کند. یک زمان‌هایی وجود دارد کادر فنی اصلاً بازیکنی جذب نمی‌کند یا کمترین ورودی را خواسته است، در این شرایط نباید انتقاد کرد چون این کار اشتباه است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد رقم‌هایی که در نقل‌وانتقالات برای بازیکنان هزینه می‌شود، گفت: قطعاً بازیکن حرفه‌ای باید شرایط مالی مناسبی داشته باشد، اما چیزی که در نقل‌وانتقالات می‌بینم بخش زیاد آن به خاطر تبلیغات توخالی از سوی رسانه‌ها و فضای مجازی است. باشگاه‌ها تحت تأثیر همین مسائل بازیکنانی می‌گیرند که رقم قراردادشان واقعی نیست. بخشی از پول نقل‌وانتقالات به تبلیغات توخالی در رسانه‌ها برمی‌گردد. این مسئله در آینده نزدیک شرایط فوتبال نیمه جان ما را بدتر می‌کند.

بختیاری‌زاده خاطر نشان کرد: من آن موقع که بازی می‌کردم روی خودم قیمت نمی‌گذاشتم، چون عاشقانه فوتبال را دوست داشتم. چیزی که الان می‌بینم بیشتر بازیکنانی که جابه‌جا می‌شوند از روی تأثیر دلال‌ها تیم‌ها را دگرگون می‌کنند. اگر تیم‌ها ثبات داشته باشند دلال‌ها ضرر می‌کنند، چون از رفت و آمدهای بازیکنان است که سود می‌برند!

وی در پایان در واکنش به ادعای برخی از بازیکنان ملی‌پوش که خودشان را بهترین تیم نسل تاریخ فوتبال ایران معرفی می‌کنند، گفت: آنها حتماً بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند. هر نسلی می‌تواند برای فوتبال‌دوستان جذاب است. شخصاً هیچ وقت دنبال مقایسه کردن فوتبالیست‌ها نیستم و فقط می‌خواهم از فوتبال لذت ببرم. نمی‌خواهم بی‌احترامی کنم، ولی بچگانه است خودم را با کسی مقایسه کنم. چیزی که از نسل فوتبال می‌ماند عملکرد فنی و رفتاری بازیکن و آن تیم است. این مسئله را هواداران بهتر می‌توانند نظر بدهند!

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir