هاشمی: دولت جدید کمک کند دغدغه بودجه ورزش برطرف شود

هاشمی: دولت جدید کمک کند دغدغه بودجه ورزش برطرف شود
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۷۵ شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

وزیر ورزش و جوانان گفت: ان‌شاءالله دولت جدید هم کمک می‌کند تا این دغدغه که همواره در مورد بودجه ورزش است، برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی موج خبر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر اظهار داشت: ابتدا از مردم شریف ایران به‌ویژه جامعه ورزش به جهت حضور گسترده در انتخابات تقدیر و قدردانی می‌کنم. به پزشکیان نیز تبریک می‌گویم. شرایط ورزش آرامش و همدلی دارد و با توجه به اینکه تیم‌های ما در آستانه اعزام هستند، نیاز است این همدلی و آرامش هر روز بیشتر شود تا در نتیجه تیم‌ها تاثیر داشته باشد.

 

وی افزود: در راستای بازدیدها از رشته‌های اعزامی به المپیک، از چند رشته بازدید کردیم و از شرایط آنها ارزیابی داشتیم و امروز هم از عزیزمان در شمشیربازی بازدید کردیم. سابر تنها رشته تیمی ما در این دوره از المپیک است. ملی‌پوشان از شرایط خوبی بهره‌مند هستند و امکان کسب مدال دارند. با تلاش و برنامه‌ریزی فدراسیون و کادر فنی، ان‌شاءالله به مدالی که 12 سال به دنبال آن هستند، برسند. من امیدوارم این تیم به مدال برسد. فخری هم اشاره کرد که این ظرفیت را در یک تا 8 کشور وجود دارد که با بهترین امکانات رقیب ما هستند، اما مدال برای ما در دسترس است. نباید با صحبت‌های خود بار روانی را بیشتر کنیم. همه کاروان تلاش می‌کنند تا در فضای آرامش کار کنند.

وزیر ورزش عنوان کرد: اینکه در گذشته کمتر توجه شده، یک واقعیت است، اما در حدود کمتر از یک سال که آمدم، تلاش کردم دغدغه به حداقل رسد. برای پایان پروژه‌های عمرانی فعالیت هیئت‌ها و ... مستلزم هزینه است. در این مدت اعتبارات فدراسیون‌ها چند برابر شده است. در بودجه عمرانی و هزینه‌های جاری نیاز به کمک بیشتر است و ان‌شاءالله دولت جدید هم کمک می‌کند تا این دغدغه که همواره در مورد بودجه ورزش است، برطرف شود.

هاشمی درباره پاداش مدال‌آوران المپیک گفت: این موضوع نیاز به بررسی و هماهنگی بیشتر دارد و با کمیته ملی المپیک جلسه می‌گذاریم.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir