منصوریان: مشکل ووشو یک نفر است/ خداحافظی نمی‌کنم

منصوریان: مشکل ووشو یک نفر است/ خداحافظی نمی‌کنم
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۶۹ شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

ملی‌پوش ووشو بانوان گفت: همه چیز در فدراسیون ووشو خوب بوده و مشکل ما فقط یک نفر است.

شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی موج خبر، در خصوص انتخاب مجدد صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو اظهار داشت: مجمع انتخاباتی به خوبی برگزار شد و همه اعضای مجمع به صدیقی رای دادند. صدیقی مدیری جوان و لایقی است و مطمئن هستم که می‌تواند باز هم اتفاقات خوب رقم بزند. در فدراسیون ووشو همه چیز خوب است. حتی در خوابگاه مشکل داشتم، اما همین که موضوع را مطرح کردیم، خوابگاه را تغییر و مشکل را برطرف کردند و با ما همگام و هم مسیر هستند.

وی با اشاره به تنها مشکل فدراسیون ووشو گفت: تنها فدراسیون ووشو  یک مشکل دارد که تمام مدیریت خوب صدیقی را زیر سوال می‌برد و آن بحث آموزش است. در کمیته آموزش مشکل داریم و این مشکل نیز به خاطر حضور یک فرد است. این مسئول به قهرمان، ورزشکار و رئیس هیئت بی‌احترامی می‌کند. قصد داشتم در مجمع صحبت کنم، اما اسبقیان سریعاً پایان مجمع را اعلام کرد.

 

کاپیتان تیم ملی ووشو در خصوص اینکه این موضوع را با صدیقی در میان گذاشته است، گفت: قصد داشتم در مجمع این کار را انجام بدهم، اما فرصت پیش نیامد. حتماً با این مصاحبه خودشان در جریان قرار می‌گیرند و در اولین فرصت نیز با ایشان صحبت خواهم کرد. به عنوان یک قهرمان جهان قصد گرفتن مدرک مربیگری داشتم و وارد یک گروه شدم. همه کارها را انجام دادم و فقط یک فیش واریز باقی مانده بود که باید ارسال می‌کردم که نکردم و متوجه شدم که اسم من را از گروه خارج کردند.

منصوریان افزود: این در حالی است که به عنوان یک ورزشکار خوب است که مدرک مربیگری داشته باشم تا در روز مسابقه متوجه خیلی از مسائل شوم. تنها من با این مسئول مشکل ندارم و زهرا کیانی قهرمان تالو کشورمان نیز مشکل دارد و حتی به مادر کیانی به خاطر پرسیدن یک سوال بی‌احترامی کردند. از هیئت‌ها نیز بپرسید، متوجه خواهید شد که به یک نحوی به آنها بی‌احترامی شده است. همه چیز در ووشو خوب است و اگر این موضوع نیز حل شود دیگر همه چیز خوب است.

وی با گلایه از وزارت ورزش عنوان کرد: ما سه خواهر هستیم و دوست داریم یک نفر از ما در وزارت ورزش استخدام شود. علاوه بر اینکه قهرمان هستیم، مدرک دکترا نیز داریم و همه کارهای خود را انجام دادیم. وزارت ورزش کارمندان زیادی دارد، اما در میان این کارمند چند نفر سابقه ورزشی دارند؟ این موضوع را به اسبقیان عنوان کردم که اعلام کرد در وزارت ورزش امکان استخدام وجود ندارد و چارت خالی نیست، اما شاید در جایی دیگر این امکان وجود داشته باشد. تخصص ما ورزش است و خاک ورزش را خوردیم؛ چرا نباید در وزارت ورزش حضور داشته باشیم. البته مطمئن باشید یک روز یکی از ما خواهران منصوریان وزیر ورزش خواهد شد.

قهرمان ووشو جهان در خصوص نایب قهرمانی در مسابقات بریکس گفت: در دیدار فینال مقابل حریف چینی برتر بودم، اما خودم اشتباه کردم و باختم. وقتی به مسابقه فکر می‌کنم خیلی ناراحت می‌شوم؛ چرا که به راحتی امکان برتری مقابل حریف چینی را داشتم.

منصوریان در خصوص  قانون فدراسیون جهانی که مانع حضور او در بازی‌های آسیایی ناگویا خواهد شد گفت: این قانون فدراسیون جهانی است و حتی رفتم صحبت کردم که گفتند امکان تغییر آن وجود ندارد. البته باز هم خداحافظی نخواهم کرد؛ چرا که خدا را چه دیدید و شاید این قانون عوض شد. هنوز آماده هستم و دوست ندارم مثل برخی‌ها خداحافظی کنم و بعد بازگردم.

وی در خصوص اینکه سهیلا منصوریان می‌تواند طلسم کسب مدال طلای خواهران منصوریان در بازی‌های آسیایی را بشکند، گفت: اگر بخواهد این توانایی را دارد، البته اگر من به عنوان مربی کنار او حضور داشته باشم(با خنده).

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir