حضور ۷۰ خبرنگار در ستاد انتخابات لرستان

حضور ۷۰ خبرنگار در ستاد انتخابات لرستان
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۴۵ جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان از حضور ۷۰خبرنگار در ستاد انتخابات این استان خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، فیروز آزادی، امشب، در ستاد انتخابات لرستان، با اشاره به حضور حداکثری رسانه‌ها در پوشش انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: جهادی رسانه‌ای خبرنگاران قابل‌تحسین و قابل‌تقدیر است.

او با بیان اینکه حدود 50رسانه دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان را پوشش دادند، اضافه کرد: 70 نفر از خبرنگاران تاکنون در ستاد انتخابات این استان حضور داشته‌اند و فرایند برگزاری انتخابات را انعکاس داده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان یادآور شد: خبرنگاران همراه با استاندار و امام‌جمعه خرم‌آباد ضمن حضور در شعب و مشارکت در رأی‌گیری به‌صورت میدانی حضور پرشور مردم را منعکس کرده‌اند.

آزادی با بیان حضور باشکوه مردم لرستان در انتخابات، اذعان کرد: انتخاب رئیس‌جمهور منتخب با رأی حداکثری مردم منجر به افزایش اقتدار ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی می‌شود.

یک‌هزار و 638 شعبه اخذ رأی در لرستان پیش‌بینی شده‌است که یک‌هزار و 20 شعبه از این مجموع ثابت و مابقی سیار، 832 شعبه شهری و 806 شعبه نیز روستایی است.

بیشترین شعب اخذ رأی لرستان با 357 مورد متعلق به خرم‌آباد و کمترین با 40 شعبه مربوط به معمولان است و 36 هیئت اجرایی نیز برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل شده‌است.

حدود 25 هزار نفر نیروی اجرایی شامل کادر اجرایی صندوق رأی، نیروهای امنیتی و نظامی، هیئت‌نظارت و بازرسان برگزاری چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری در لرستان را به‌عهده دارند.

انتهای پیام/ 644

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir