شکوه حضور لرستانی‌ها در انتخابات/ خلق حماسه‌ای دیگر

شکوه حضور لرستانی‌ها در انتخابات/ خلق حماسه‌ای دیگر
شناسه خبـر : ۱۴۵۴۴۴ جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹

مردم لرستان با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر ثابت کردند که به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، امروز مردم لرستان‌ با حضور مسئولانه در انتخابات‌‌‌، علاوه‌بر انجام تکلیف دینی و سیاسی از حق خود در تعیین سرنوشت کشور استفاده می‌کنند و برای ساختن آینده ایران قوی گام بر می‌دارند.

بازدید میدانی خبرنگار موج خبر حکایت از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دارد تا مردم بار دیگر ثابت کنند که توطئه‌های دشمنان آنان را در انجام وظیفه سیاسی نمی‌کند.

ساعت شروع اخذ رأی به‌طور رسمی از ساعت هشت صبح در سراسر کشور آغاز شد، اما مردم مؤمن و ولایتمدار لرستان سحرگاه در شعب اخذ رأی حضور داشتند تا جزو نخستین افرادی باشند که رأی خود را داخل صندوق می‌اندازند.

حضور رأی‌اولی‌ها در کنار بانوان و اقشار مختلف در مساجد و مدارس شعب اخذ رأی لرستان چشمگیر و دیدنی است و مردم دیار زاگرس‌ امروز حماسه‌ای باشکوه را خلق کردند.

امروز مردم شهرهای لرستان همگام و همراه با هم برای نشان‌دادن وفاداری خود به انقلاب و انتخاب فردی کارآمد که بتواند سکان‌دار ریاست‌جمهوری این کشور باشد، به میدان آمدند.

تکمیل حماسه چله شهدای خدمت

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، در بازدید از شعب اخذ رأی، گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی کار نیمه‌تمام را تمام کردند و حماسۀ چله شهدای خدمت را به حماسه حضور در انتخابات گره زدند.

وی افزود: مردم طبق آمار ارائه‌شده در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور پرشکوهی داشتند و مشارکت در مقایسه با دور قبل افزایش قابل‌توجهی دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تمدید زمان رأی‌گیری تا ساعت 24، عنوان کرد: مردم رأی‌گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند و هرچه سریع‌تر در انتخابات مشارکت کنند.

شفقت با بیان اینکه مشارکت حداکثری یک سرمایه اجتماعی و نشان‌دهنده اقتدار و توانمندی کشور است، اذعان کرد: مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح باعث ترس و ناامیدی دشمن می‌شود.

وی بیان کرد: مشارکت در انتخابات افزایش اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را به‌دنبال دارد و دشمنان را مأیوس و توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند.

تکمیل راه ناتمام

سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: مردم این استان روز هشتم تیر حماسه‌ای باشکوه را در انتخابات ثبت کردند.

وی افزود: مردم لرستان امروز نیز برای رقم‌زدن حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رأی آمدند تا دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری را در این استان تکمیل کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مردم با انتخاب کاندیدای اصلح خدمات و راه ناتمام شهید آیت‌الله رئیسی را تکمیل کنند تا رئیس‌جمهور منتخب با کار مضاعف و خستگی‌ناپذیر به مردم خدمت کند.

مردم مانع توطئه‌های دشمن

سردار نعمت‌الله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات گفت: جمهوری اسلامی یک نظام مردم‌سالاری دینی است و جایگاه مردم در این نظام یک جایگاه ویژه است.

وی افزود: جمهوری اسلامی در دوران 45ساله انقلاب بیش از 40 انتخابات را برگزار کرده‌است و مردم در سرنوشت خود تصمیم‌گیرنده بوده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: ملت ایران امروز هم به تبع از گذشته در مسیر آزمون قرار دارد و انتظار می‌رود اقشار جامعه امروز همانند دوره‌های گذشته پای صندوق‌ها حاضر شوند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری تأکید فراوانی روی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند و این موضوع یکی از اولویت‌های ما در انتخابات است.

باقری اذعان کرد: دشمن همانند مأموریت‌های گذشته انقلاب اسلامی به‌دنبال بی‌اهمیت نشان‌دادن انتخابات است و مردم ما با هوشیاری کامل مانع به ثمر نشستن توطئه‌های دشمنان می‌شوند.

انتهای پیام/ 645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir