نویدکیا: کار نیمه‌تمام خودمان را در مس رفسنجان کامل می‌کنیم

نویدکیا: کار نیمه‌تمام خودمان را در مس رفسنجان کامل می‌کنیم
شناسه خبـر : ۱۴۵۳۱۳ سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹

سرمربى تیم فوتبال مس رفسنجان از تصمیم قطعى خودش به منظور ادامه همکارى با این باشگاه خبر داد.

به گزارش موج خبر محرم نویدکیا در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه مس رفسنجان گفت: باگذشت چند روز از پایان فصل فکر می‌کنم همه ما به کمی استراحت نیاز داشتیم و حالا وقت آن رسیده که کار خودمان را برای یک ماجراجویی تازه آغاز کنیم.

وی ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات طبیعی است که پیشنهاداتی برای هر مربی و یا بازیکنی وجود دارد اما ترجیح من این است که کار ناتمام خودمان را در مس تکمیل کنیم و به احترام هواداران، مردم عزیز رفسنجان، بازیکنان خوب، مدیرعامل و اعضای باشگاه که یک فصل سخت را در کنار هم سپری کردیم به قراردادم پایبند هستم و فصل جدید را با قدرت در کنار هم آغاز می‌کنیم. 

نویدکیا تصریح کرد: باید بگویم با وجود همه سختی‌ها جو بسیار خوبی در بین همه ما وجود داشت و با همدلی برای نخستین بار در کنار هم به فینال جام حذفی رسیدیم. ادامه این راه برای همه ما می‌تواند بسیار جذاب و لذت‌بخش باشد مشروط به آنکه به خوبی برای حضور در فصل جدید آماده شویم.

انتهای پیام/

سرمربی مس رفسنجان اضافه کرد: جا دارد از آقای مدرس خیابانی مدیرعامل محترم شرکت مس و آقای انارکی نماینده محترم رفسنجان تشکر کنم که در یک نشست مشترک در کنار مدیرعامل باشگاه توجه و حمایت خودشان از تیم را نشان دادند.

خواسته من در این جلسه به هیچ وجه در مورد مبلغ قرارداد و اینگونه مسایل نبود. 

تنها از شرکت درخواست کردیم در این فصل همه چیز به شکل منظم و حرفه‌ای دنبال شود و بتوانیم تعهداتمان را به موقع و طبق زمان‌بندی انجام بدهیم، همچنین بدهی‌های فصل‌های قبل پرداخت شود تا شاهد برخی مشکلات گذشته نباشیم و آرامش مورد نیاز در این فصل حاکم باشد که در مورد این موضوعات مباحث خوبی مطرح شد. 

مس رفسنجان با حمایت شرکت باید به یک ساختار با ثبات و حرفه‌ای و آرامش نسبی برسد تا بتواند در این مسیر موفق باشد و با حمایت هوادارانش اتفاقات‌ بزرگی را رقم بزند.

 

نویدکیا در پایان گفت: بر اساس مذاکراتی که با آقای پورمحمدی مدیرعامل باشگاه داشتیم و فهرستی که به ایشان ارائه دادم فعالیت نقل و انتقالاتی ما با هماهنگی کامل آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم با حفظ شاکله اصلی و تقویت تیم در پنجره تابستانی برای حضور قدرتمندانه در فصل جدید آماده شویم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir