مطالبات ۵ هزار میلیاردی شرکت توزیع برق لرستان

مطالبات ۵ هزار میلیاردی شرکت توزیع برق لرستان
شناسه خبـر : ۱۴۴۹۰۹ دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰

معاون مشترکان و خدمات فروش شرکت توزیع نیروی برق لرستان از مطالبات پنج‌هزار و ۶۱۰ میلیارد ریالی شرکت توزیع برق این استان از مشترکان خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، همایون بختیاری، ظهر امروز، در نشست با خبرگزاری‌های لرستان گفت: 125 میلیون کیلووات ساعت انرژی طی سال گذشته از طریق چهارهزار و 646 انشعاب غیرمجاز در این استان هدر رفت.

وی افزود: انشعابات غیرمجاز برق 3.5 درصد کل مصرف برق لرستان را در سال گذشته داشت و 3.2 درصد نیز موجب اتلاف انرژی شد.

معاون مشترکان و خدمات فروش شرکت توزیع نیروی برق لرستان، عنوان کرد:2 هزار و 315 دستگاه ماینر از سال 1399 تاکنون در این استان شناسایی شده‌است.

بختیاری اضافه کرد: مطالبات شرکت توزیع برق لرستان از مشترکان معادل پنج‌هزار و 610 میلیارد ریال است و در حال حاضر از مجموع 720 هزار و 609 مشترک، 115 هزار و 264 فقره بدهی پرداخت‌نشده داریم.

وی ادامه داد: صنایع نساجی یا فولاد 300 میلیارد ریال بدهی برق دارد که با مصوبه‌های ستاد تسهیل از پرداخت آن سر باز می‌زند و همچنین یکی از دستگاه‌های اجرایی 800 میلیارد ریال بدهی دارد که اقدامات لازم برای تهاتر زمین بابت این رقم در دستور کار است.

معاون مشترکان و خدمات فروش شرکت توزیع نیروی برق لرستان، یادآور شد: 16میلیارد ریال پاداش به مشترکان خوش‌مصرف بخش کشاورزی، یک‌میلیارد و 220 میلیون ریال بخش عمومی، یک‌میلیارد و 120 میلیون ریال جایگاه گاز، 22 میلیارد ریال صنایع، 790 میلیون ریال تجاری و 249 میلیارد ریال مشوق به مشترکان خانگی برق در این استان پرداخت شد.

بختیاری افزود: طی 2 روز گذشته برق 723 حلقه چاه کشاورزی در لرستان به‌دلیل تجاوز از مقدار تعیین‌شده قطع شده‌است.

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir