اهدای ۳۰۰ دستگاه خودرو به مشترکان خوش‌مصرف برق

اهدای ۳۰۰ دستگاه خودرو به مشترکان خوش‌مصرف برق
شناسه خبـر : ۱۴۴۹۰۷ دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان از اهدای ۳۰۰ دستگاه خودرو در پویش با انرژی به مشترکان خوش‌مصرف استان‌ها خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، مهران امیری، ظهر امروز، در نشست با خبرگزاری‌های لرستان، گفت: 300 دستگاه خودرو در پویش با انرژی به مشترکان خوش‌مصرف استان‌ها اهدا می‌شود.

وی افزود: مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 1521 مربع برنامه کاربری پویش با انرژی را دریافت کنند که علاوه‌بر اینترنت رایگان  در صورت صرفه‌جویی 10 تا 15 درصد پاداش‌های خوبی از جمله خودرو اهدا می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به اهدای هر ماه یک‌خودرو در هر استان تا پایان شهریور عنوان کرد: جوایز 10 تا هزار میلیارد ریالی نیز برای خوش مصرف‌های فعال در این پویش لحاظ شده‌است.

امیری اعلام کرد: دانش‌آموزان می‌توانند در بستر پیام‌رسان شاد پویش با انرژی را همراهی کنند تا علاوه‌بر فرهنگ سازی در راستای مصرف انرژی، هدایای ارزنده‌ای به مشترکان اهدا شود.

وی با بیان اینکه عدم تولید در سال‌های گذشته و ناترازی مصرف موجب قطع برق مکرر در سال 1400 شده بود، اضافه کرد: با استقرار دولت سیزدهم از مهر 1400، 100 برنامه عملیاتی برای کنترل و رفع ناترازی تدوین شد.

وی افزود: از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم تا خرداد امسال 9 هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شد و این در حالی است که افزایش ظرفیت طی هشت سال دولت قبل هشت هزار مگاوات بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان عنوان کرد: 30 هزار مگاوات از 73 هزار مگاوات مصرف کشور مربوط به بارهای سرمایشی است که در صورت استانداردسازی و تعمیر طراحی ساختمان، سامانه‌های روشنایی و وسایل سرمایشی 30 تا 40 درصد کاهش مصرف خواهد داشت.

امیری گفت: 100 برنامه عملیاتی در مدیریت مصرف در سه بخش صنعت، اداری و کشاورزی انجام و مشوق‌هایی نیز برای مشترکان خانگی و تجاری تعریف شد.

وی با اشاره تعریف 180 برنامه عملیاتی برای امسال و هوشمندسازی کنتورها تصریح کرد: اگر کاهش مصرف ادارات در سال 6 تا 13 نسبت به 1400، بیش از 40 درصد و پس از این ساعت 70 درصد نباشد برق آن‌ها به‌صورت خودکار تا 30 دقیقه قطع می‌شود.

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir