فرماندار بروجرد: حضور پرشکوه مردم نشان دهنده اوج اقتدار نظام است

فرماندار بروجرد: حضور پرشکوه مردم نشان دهنده اوج اقتدار نظام است
شناسه خبـر : ۱۴۵۰۹۲ جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد ضمن دعوت مردم به شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پرشکوه مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی روز جمعه با حضور پای صندوق رای در گفت و گو با خبرنگاران ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهید رییسی اظهار کرد: فرایند برگزاری انتخابات با روند خوبی در حال انجام است و از مردم می خواهیم که با حضور در پای صندوق های رای و با حضور پرشکوه خود بار دیگر ثابت کنند که این نظام همچنان در اوج قله ها قرار دارد.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات نشان می دهند که پا به پای انقلاب هستند.

فرماندار بروجرد یادآور شد: در این دوره از انتخابات در مجموع ۲۷۰ شعبه اخذ رای داریم و ملزمات لازم فراهم شده است و از صبح تا کنون این شعب در حال اخذ آرای مردم هستند.

مرادی بیان کرد: از مجموع ۲۷۰ شعبه اخذ رای حدود ۲۲۰صندوق از این تعداد ثابت و مابقی سیار است.

مرادی با اشاره به اینکه در مجموع ۶ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارت در بروجرد کار اخذ رای را در سطح شهرستان برعهده دارند، اضافه کرد: شهرستان بروجرد دارای ۲۰۰ روستا با جمعیتی افزون بر ۱۰۰ هزار نفر در سه بخش شیروان، اشترینان و مرکزی است.

به گزارش ایرنا ۲۵ هزار نفر نیروی اجرایی، امنیتی، انتظامی، هیات نظارت و بازرسی برای انتخابات ریاست جمهوری در لرستان پیش بینی شده است.

یک هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رای در استان لرستان پیش بینی شده که یک هزار و ۲۰ شعبه از این مجموع ثابت و مابقی سیار هستند همچنین ۸۳۲ شعبه شهری و ۸۰۶ شعبه نیز روستایی است و بیشترین شعب با ۳۵۷ مورد متعلق به خرم آباد و کمترین با ۴۰ شعبه مربوط به معمولان می باشد.

۳۶ هیات اجرایی در استان شکل گرفته که ۱۲ هیات در شهرستان ها و مابقی در بخش ها بوده و قالب آنها همان هیات های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی است همچنین تمام افراد موثر در اجرا، آموزش های لازم حضوری و غیرحضوری را دیده و امکانات اجرایی برای برگزاری انتخابات با همکاری همه دستگاه ها فراهم آمده است.

اخذ رای در تمام کشور به صورت دستی اما احراز هویت همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیک است.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir