استادیوم خرم‌آباد ۲۳ هزار نفری می شود

استادیوم خرم‌آباد ۲۳ هزار نفری می شود
شناسه خبـر : ۱۴۴۸۱۶ یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد از طرح توسعه ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری خرم آباد خبر داد .

سید احمد موسوی: به گزارش موج خبر لرستان ، مسعود عبدی دقایقی پیش در مراسم آغاز طرح توسعه ورزشگاه جدید خرم‌آباد که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد گفت : خیبر نماینده قوم لر است که توانست با تاریخ سازی خود در ورزش خود را به سطح عالی فوتبال کشور رساند .

وی افزود: انتظار می رود جهت میزبانی شایسته در خرم‌آباد در موضوع مولد سازی استادیوم تسریع گردد که همه طرحهای توسعه را بتوانیم همزمان آغاز نماییم .

عبدی ادامه داد : این مجموعه نیازمند آب پایدار است که در آینده با مشکل کمبود آب مواجه نشویم که در این راستا به مجوز چاه آب نیاز داریم تا با حفر چاه مشکلات کمبود مجموعه برطرف گردد .

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد تاکید کرد: طرحهای توسعه مجموعه ورزشی در دو برنامه کوتاه مدت و میان مدت را آغاز خواهیم کرد و با ساخت سکوهای روبروی ورزشگاه ،ظرفیت استادیوم را تا ۲۳ هزار نفر افزایش خواهیم داد و یک استادیوم کاملا مدرن و مجهز با پیش بینی امکانات رفاهی از جمله هتل و زمینهای چمن تمرینی متعدد و در شأن مردم استان خواهیم ساخت .

دکتر مسعود عبدی عنوان کرد: راه دسترسی این مجموعه که قرار است در مسیر بام خرم‌آباد احداث شود بایستی تسریع شود و با عرض ۳۶ متر احداث گردد تا هواداران بتواند براحتی و بدون مشکل تردد نمایند .

وی ادامه داد : برق و فیبر نوری از نیازهای دیگر این مجموعه ورزشی است که انتظار می رود استاندار لرستان و در رأس همه شخص وزیر راه و شهرسازی با حمایت از ما در تکمیل و توسعه استادیوم نهایت همکاری و کمک را داشته باشند .

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir