کاوه:به اخبار روس‌ها توجه نداریم؛بروکس و بقیه آنالیز می‌شوند

کاوه:به اخبار روس‌ها توجه نداریم؛بروکس و بقیه آنالیز می‌شوند
شناسه خبـر : ۱۴۴۷۶۲ شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت تمرکزشان روی آماده‌سازی المپیکی‌هاست و به اخباری که این روزها پیرامون غیبت کشتی‌گیران مدعی روس در پاریس وجود دارد، توجه ندارند.

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی موج خبر، با تأکید بر اینکه در حال حاضر تمرکز کشتی آزاد روی بحث المپیک است، درباره تصمیمی که درخصوص چرخه انتخابی وزن 92 کیلوگرم اتخاذ خواهد شد، اظهار داشت: هنوز وقت داریم و بعداً در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در مورد تمرینات المپیکی‌ها تصریح کرد: بچه‌ها خوب هستند، خیلی با روحیه کار می‌کنند و کار خوب پیش می‌رود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این پرسش که چقدر خبر اخیر اعلام شده درخصوص روس‌ها و عدم صدور مجوز حضور ستارگان این تیم برای المپیک پاریس، روی کار تیم ملی ایران تأثیرگذار است، گفت: بیشتر متمرکز روی این هستیم که تیم خودمان را آماده کنیم و تمرکز اصلی روی کار خودمان است. عنوان کردند که یکسری از کشتی‌گیران روس در المپیک حضور ندارند و این چیزی است که تا امروز اعلام شده، شاید هم در زمان باقی‌مانده اتفاقات دیگری رخ دهد، بنابراین ما باید کار خودمان را انجام دهیم. باید خودمان را تجهیز کنیم و نباید فکرمان به این سمت برود که چه کسی می‌آید و چه کسی نمی‌آید.

کاوه ادامه داد: فکر بچه‌های خودمان و بحث کشتی‌گیری، آمادگی جسمانی و مسائل روحی- روانی‌شان هستیم و هر حریفی هم بیاید مهم نیست.

وی درباره اینکه با انتخاب حسن یزدانی به عنوان ملی‌پوش 86 کیلوگرم آیا به لحاظ آنالیز روی بروکس حریف جدید آمریکایی‌اش کار شده، به تسنیم گفت: به صورت کلی، نه صرفاً حسن یزدانی، همه بچه‌ها دارند فیلم‌ها را می‌بینند و در تمرینات هم کار شبیه‌سازی اتفاق می‌افتد. به نوعی روی نقاط و ضعف خود بچه‌ها و حریفان‌شان کار می‌کنیم.

کاوه در پاسخ به این سؤال که آیا آنالیزور مجزا این کار را انجام می‌دهد؟، گفت: این کار توسط خود بچه‌ها و مربیان تیم ملی انجام می‌شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره با تیمی که دو ماه بعد از المپیک باید در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی شرکت کند، یادآور شد: فعلاً همه چیز حتی نفراتی که به اردو دعوت می‌شوند با تمرکز روی المپیک است.

وی درخصوص وضعیت محمد نخودی که آسیب‌دیده است گفت: دیروز ظهر با او حرف زدم، در مازندران کار اصلاحی انجام می‌دهد. باتوجه به زمانی که تا  مسابقات جهانی داریم، توصیه ما این بود که زود شروع نکند و اجازه دهد مصدومیتش کاملاً بهبود پیدا کند. وقت هم داریم. او بعد از آسیایی هم شرایط خوبی داشت و باید یک مقدار فیزیوتراپی‌اش را انجام می‌داد.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir