نماینده ولی فقیه در لرستان: حضور مردم در انتخابات موجب عزت و سربلندی نظام می‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان: حضور مردم در انتخابات موجب عزت و سربلندی نظام می‌شود
شناسه خبـر : ۱۴۴۷۱۷ جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت:حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب اقتدار، عزت و سربلندی نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار کرد: همچنان در غم و اندوه شهادت رییس‌جمهور هستیم و شاهد حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت شهید خدمت بودیم و اکنون نیازمند حضور حداکثری در انتخابات خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری همانند معجزه است ادامه داد: حضور مردم در خاکسپاری شهید جمهور به نظام اسلامی اعتبار جهانی بخشید و باید با حضور در انتخابات، این سرمایه و اقتدار را حفظ کنیم.

وی گفت: کشور دارای ظرفیت های مختلف در حوزه های نظامی و امنیتی می باشد اما تاثیر حضور مردم بیش از همه امنیت آفرین است بنابراین باید ادامه دهنده راه بیش از ۲۲۰ هزار شهید انقلاب باشیم.

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه حضور در عرصه انتخابات رقابت برای خدمت رسانی می‌باشد ادامه داد: آنانی که هشت سال کشور را تعطیل کردند و با جنگ ترکیبی دشمن همکاری داشتند باید بجای مطالبه گری پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: مدافعان حرم برای مقابله با داعش فرسنگ ها دور از وطن مبارزه کردند تا به کشور آسیبی وارد نشود اما امروز چه کسانی به دنبال امپراطوری هستند؟

وی بیان کرد: رییس جمهور، اختیار بالا، انتخاب وزرا و توزیع امکانات را در اختیار دارد پس باید فردی را انتخاب کنیم که تخصص لازم و تعهد کافی داشته باشد تا دستاوردهای انقلاب برای همگان شیرین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: حضور مردم در مشارکت مسائل انقلاب هیچ جایگزینی ندارد بنابراین باید با مشارکت بالا زمینه اقتدار هرچه بیشتر نظام را فراهم کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن عید غدیر و برگزاری باشکوه این جشن نیز گفت: جهت و مسیر حرکت برای امت اسلامی و تمامی نسل ها مشخص و حاکمیت احکام الهی پیام غدیر می‌باشد.

امام جمعه خرم‌آباد همچنین با اشاره به هفتم تیرماه و آغاز هفته قوه قضاییه ادامه داد: شهید سید نورالدین رحیمی و شیخ محمد صادقی از لرستان در این حادثه به همراه شهدای هفتم تیر به شهادت رسیدند که یادشان گرامی باد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه قضات و کارکنان دادگستری لرستان همواره در حال خدمت رسانی به مردم هستند و اجرای عدالت را سر لوحه خود قرار می‌دهند گفت: شهید بهشتی و یارانش دارای صفات بارز و همواره در مبارزه با منافقین در خط مقدم بودند.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir