معیار انتخاب رییس جمهور خدمت به مردم است

معیار انتخاب رییس جمهور خدمت به مردم است
شناسه خبـر : ۱۴۴۷۱۶ جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

بروجرد_ ایرنا_ رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر قالیباف گفت: سکان اجرایی باید دست کسی باشد که بتواند کار کند با تحلیل و حرف زدن کشور درست نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، عزت اله بهاروند روز چهارشنبه در افتتاح ستاد دکتر قالیباف در شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه در انتخاب رئیس جمهور احساسی برخورد نکنیم، اظهار کرد: اگر انتخاب رئیس جمهور بنا بر خوب حرف زدن باشد که سخنوران و تحلیل گران بهتر از همه حرف می‌زنند.

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر قالیباف گفت: امروز اگر می‌گوییم آقای قالیباف، چون قرار است کار را به دست کسی بدهیم که کار بلد است، معیار ما امروز انتخاب کسی است که کار ملت را راه بیاندازد.

بهاروند تاکید کرد: انتظار می‌رود مسوولان ستاد آقای قالیباف با استدلال‌های ساده با مردم حرف بزنند و موضوع را برای آنها روشن کنند.

وی با بیان اینکه آقای قالیباف ناممکن و نشدها را ممکن کرده است، گفت: آقای قالیباف اراده قوی دارد و با توجه به شناختی که از وی داریم ایشان را اصلح می‌دانیم.

رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر قالیباف با بیان اینکه مشکل مردم امروز اقتصادی است، گفت: از یک طرف باور داریم که یک کشور ثروتمند هستیم از طرفی در لرستان هم ظرفیت های زیادی وجود دارد که با مدیریت درست می تواند منجر به رفع بیکاری و رونق اقتصادی شود.

منبع خبر:ایرنا

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir