آغاز درمان رایگان بیماران شکاف لب در لرستان+ فیلم

آغاز درمان رایگان بیماران شکاف لب در لرستان+ فیلم
شناسه خبـر : ۱۴۴۳۶۴ شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۹

استاندار لرستان از درمان رایگان بیماران مبتلا به شکاف لب در این استان خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، در بازدید از آغاز طرح رایگان بیماران شکاف لب در لرستان گفت: امروز شاهد آغاز یک رویداد بسیار مهم سلامت به‌همت مؤسسه خیریه مرهم و مجمع خیرین در این استان هستیم.

وی افزود: در طرح جراحی رایگان شکاف در لرستان بیش از 60 نفر از کادر پزشکی که 20 نفر از آن‌ها متخصص و جراح و 40 نفر همراهان پزشکی هستند مشارکت دارند.

استاندار لرستان عنوان کرد: اجرای طرح جراحی رایگان شکاف لب در لرستان به‌مدت سه روز است و امیدواریم بتوانیم به بیش از یک‌هزار و 200 نفر متقاضی سراسر کشور و کشورهای همسایه خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم.

وی بیان کرد: پیش‌بینی ‌شده‌است که پزشکان جراحی رایگان شکاف لب در لرستان 300 نفر را جراحی و بقیه را پس از کارهای اولیه در تهران درمان کنند.

استاندار لرستان با قدردانی از مجمع خیرین مرهم، مجمع خیرین سلامت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی این استان، تأکید کرد: این رویداد اتفاق بسیار مبارک و در نوع خود کم‌نظیری است که در دنیا 60 نفر از کادر پزشکی پای‌کار آمده‌اند.

شفقت با تقدیر از کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهدای عشایر و پزشکان، ادامه داد: این اقدام یک اتفاق مبارک و یک رکورد جهانی است.

 

.

 

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir