افزایش تخت‌های بیمارستان کوثر در بروجرد

افزایش تخت‌های بیمارستان کوثر در بروجرد
شناسه خبـر : ۱۴۴۲۹۸ پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از افزایش تخت‌های بیمارستان کوثر بروجرد به ۹۶ تخت خبر داد.

به گزارش موج خبر از خرم‌آباد، عباس گودرزی، عصر امروز، در حاشیه آیین افتتاح طرح توسعه بیمارستان کوثر در بروجرد گفت: طرح توسعه این بیمارستان با زیربنای بیش از 13 هزار مترمربع و اعتبار سه هزار و500 میلیارد ریال احداث‌ شد و تعداد تخت‌های بستری از 32 تخت به 96 تخت افزایش یافت.

وی افزود: بیمارستان کوثر با مساحتی حدود شش‌هزار مترمربع استانداردهای درمانی را نداشت که با پیگیری‌های مستمر و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی، این پروژه با سه‌برابر ظرفیت و ایجاد استانداردهای درمانی صددرصد تکمیل و تجهیز شده‌است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان کوثر با بیش از چهارهزار مترمربع وسعت و 22 اتاق معاینه، کلینیک قلب، گوارش، زنان ‌زایمان و دندان‌پزشکی با تجهیزات پیشرفته خدمات سرپایی را ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: وسعت پلی کلینیک بیمارستان کوثر بعد از اجرای طرح توسعه بیش از 12 برابر درمانگاه فعلی افزایش دارد و این اقدام در راستای افزایش سرانه درمانی بروجرد نقش بسزایی خواهد داشت.

گودرزی تصریح کرد: یکی از اولویت‌هایی که برای خدمت به جامعه بازنشستگان و کارگران در نظر گرفته شد، توسعه زیرساخت‌های درمانی شهرستان بروجرد است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر برای افزایش ظرفیت درمان بروجرد و تسهیل امور درمانی بازنشستگان و کارگران نقش بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/645

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir