چهره خاکی کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس

چهره خاکی کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس
شناسه خبـر : ۱۴۴۲۲۸ چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

یکی از نکاتی که باید در خصوص هر فرد کاندیدای ریاست جمهوری در نظر گرفت این است که او در مهمترین روزهای کشورمان، وقتی خاک و ناموس و امنیت ایران به مخاطره می افتاده است، کجا بوده و چه می کرده است؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی موج خبر، عکسی این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود در خصوص چهره نامزدهای  چهاردهمین دوره انتخابات  ریاست جمهوری در دوراه دفاع مقدس. 

معمولا مردم جامعه برای اینکه تصمیم بگیرند به چه کسی بهتر است رأی دهند سعی می کنند مواضع و عملکرد فرد کاندیدا را در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی رصد کنند و ببینند چقدر برای این موضوعات برنامه ریزی و دغدغه دارد.

اما حتما یکی از نکاتی که باید در خصوص هر فرد در نظر گرفت این است که او در مهمترین روزهای کشورمان، وقتی خاک و ناموس و امنیت ایران به مخاطره می افتاده است، کجا بوده و چه می کرده است؟ برای مثال اگر در دوران دفاع مقدس حضور داشته، در همان لباسی که فعالیت می کرده چه کارنامه و عملکردی دارد و چقدر دغدغه حضور در این عرصه را داشته است؟ فرمانده یا یک نیروی عادی بسیجی بودن مهم نیست، اهمیت در حضور است.

اینکه یک کاندیدا در روزهایی که ایران به خاطر دفاع از حرم حضرت زینب(س) و کمک به مردم سوریه و البته مراقبت از امنیت ملی بهترین فرزندانش را در این راه تقدیم می کرد، چه ماضع و نقطه نظراتی داشته است؟

صرف عکس داشتن با یک شمایل و تیپ خاصی نمی توان گفت یک فرد در روزهای سخت کشورش چقدر حضور داشته و سعی کرده گوشه ای  از کار را به اندازه خود بگیرد.

اما جای سعادت است که گذشته طلایی هر فرد در دفاع مقدس می تواند یکی از گزینه های شناخت فرد اصلح باشد. 

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir