ترزیچ: با نمایشی که ارائه کردیم، حق‌مان چنین باختی نبود

ترزیچ: با نمایشی که ارائه کردیم، حق‌مان چنین باختی نبود
شناسه خبـر : ۱۴۳۶۵۲ یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۵

سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند نتیجه مصاف شاگردانش با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا را با توجه به عملکرد آنها چندان منصفانه نمی‌داند.

به گزارش موج خبر، ادین ترزیچ پس از باخت 2 بر صفر مردانش در ورزشگاه ومبلی لندن در دیداری که آنها شروع نسبتاً بهتر و موقعیت‌های گلزنی خطرناک‌تری نسبت به حریف داشتند، نتیجه مسابقه را نامتناسب با اتفاقات بازی به خصوص در نیمه اول دانست.

ترزیچ به شبکه ZDF آلمان گفت: ما نمایش فوق‌العاده‌ای را ارائه کردیم و به نظرم من با توجه به آن حق‌مان نبود که 2 بر صفر ببازیم. از اولین ثانیه بازی به تمام دنیا نشان دادیم که فقط برای بازی در فینال نیامده‌ایم بلکه می‌خواهیم آن را ببریم. کارهای مثبت فراوانی هم برای تحقق هدف‌مان انجام دادیم، اما این رئال مادرید بود که برخلاف ما از موقعیت‌هایش استفاده کرد.

وی افزود: قبول این باخت واقعاً سخت است، چون ما فاصله زیادی تا پیروزی نداشتیم، اما با تمام این‌ها من به مردانم افتخار می‌کنم. نمایش ما به خصوص در نیمه اول عالی بود و من فکر می‌کنم که حریف را تحت کنترل داشتیم. رئال مادرید کارش را در لیگ قهرمانان اروپا بلد است، اما با این وجود ما هم خوب بودیم. گذراندن امشب به خاطر این باخت سخت خواهد بود، اما از فردا ما شروعی دوباره خواهیم داشتم. مثل سال گذشته ما روی یک کرنر و به خاطر غافل شدن از مهار بازیکن حریف روی تیر یک گل خوردیم، اما عملکرد امسال و پارسال ما قابل مقایسه نیستند و همین مسئله سبب می‌شود که این باخت تلخ‌تر باشد.

 

سرمربی زردپوشان در پایان تأکید کرد: ما نمایشی بسیار خوب ارائه کردیم و این نکته مثبتی است که از این بازی با خودمان خواهیم برد. این بازی همچنین باعث خواهد شد که دفعه بعد، همه فوراً به توانایی‌ها تیم ما شک نکنند. تیم ما به این خودباوری نیاز دارد و تنها با آن موفقیت حاصل خواهد شد و این بازی شروعی برای رسیدن به موفقیت‌های بعدی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع خبر:تسنیم

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir